Inleiden ivm hoge bloeddruk en weinig vruchtwater

Discussie in 'De bevalling' gestart door Rowenavb, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Wie heeft er ervaring met inleiden? Is het meegevallen of juist tegen?
    Wat gaan ze doen en ik wil graag mijn moeder erbij, is dat mogelijk of alleen je partner?
    Ben ik vandaag vergeten te vragen en ben wel benieuwd!

2. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Niemand? :cry:

3. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    ik ben zelf niet ingeleid maar volgens mij mag je moeder daar zeker bij zijn als jij dat wilt.

wanneer wordt je ingeleid?

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Bij inleiden kun je ook gewoon je moeder erbij hebben hoor.
    Er zijn recent heel veel topics geweest over inleiden waarbij veel mensen hun ervaringen hebben neergezet. Misschien kun je die via de zoekfunctie vinden.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik ben ingeleid en dat viel flink tegen.
    Maar het kan net zo goed lopen als een normale bevalling hoor. Je krijgt meteen weeen, maar dat werd bij mij een weeenstorm omdat het infuus te hoog stond. Daarna een mislukte ruggenprik enz enz enz. Wil je helemaal niet horen ;)

6. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Dank je! Ja heb ook al even gelezen via zoekfunctie :)

Ze gaan donderdag eerst kijken of baarmoeder al rijp is en/of er beetje ontsluiting is, zoniet over week weer komen, verder weet ik het nog niet!
    Maar lijkt me maar niks om ingeleid te worden, wil liever gewoon dat het uit zichzelf begint haha maja als het moet dan moet het he...

7. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Ik ben 26 november ingeleid, ook i.v.m. een hoge bloeddruk en ik vond het 100% meevallen. Ik had mijn man en mijn zus erbij dus ja hoor je mag gewoon nog iemand erbij hebben.
    Ze hebben mijn vliezen 's morgens om 09:00 doorgeprikt en om 10:00 het infuus met weeenopwekkers aangesloten. Om elf uur begonnen heel langzaam aan wat lichte weeen. Om 12:00 werden de weeen krachtiger en pijnlijker en om 15:32 is mijn ventje geboren. Ik vond het echt heel erg meevallen. Ik heb er dus vanaf dat de weeen krachtig werden maar 4,5 uur over gedaan. En ik heb maar 7 min. geperst en was mijn ventje er al. Ik was heel erg bang dat de weeen heel erg plotseling zouden komen en dat ik er niet aan zou kunnen wennen maar het kwam heel geleidelijk. Dus hier een positief verhaal! :D

8. Ik ben bij de geboorte van onze 1e spruit ook ingeleid. Het ging bij mij ook heel geleidelijk, was best prettig. Bij de 2e ben ik niet ingeleid en daarbij ging het veel sneller. Een kwartier lang heftige weeen om de 5 min. en daarna de persweeen. Volgens mij mag je moeder er gewoon bij zijn hoor! Veel succes!

Groetjes,

Ellis

Deel Deze Pagina