Hallo allemaal, Na een aantal miskramen hopen wij nog steeds zwanger te raken. Nu heb ik de laatste 3 rondes cyclus gehad van 34-27 en 33 dagen. Ik zoek altijd mijn eisprong op door middel van ovulatie testen en daarbij had ik rond 26 oktober mijn piek. Altijd kwam mijn menstruatie 10 dagen na mijn ovulatie, nu zijn we inmiddels 18 dagen verder en op dag 34 van de cyclus en er is nog geen teken van menstruatie. 28 oktober en een aantal dagen erna had ik roze afscheiding en ben nu lui en hangerig. Nu heb ik afgesproken om dinsdag naar de sauna te gaan, maar mijn vermoeden is dat ik zeker wel zwanger kan zijn, maar vaak test ik pas positief een week overtijd. Zou ik morgen de dokter kunnen vragen om een bloedtest? Wat zouden jullie doen? Door de miskramen durf ik het niet te gokken om naar de sauna te gaan.
Heb je al getest? Ik zou gewoon eens een testje wagen Ik hoop voor je dat je gevoel klopt en dat je zwanger bent
Cvg, Je kan altijd morgen even de dokter bellen en afwachten wat hij zegt. Wat de sauna betreft, die vraag had ik recent ook en heb naar de gynaecoloog gebeld. Kort gezegd kwam het er op neer dat als je geen regelmatige sauna ganger bent het wordt afgeraden om de sauna en hottubs te gebruiken. Hieronder de post die ik toen opende met verschillende meningen. Als ik woensdag positief test ga ik ook niet. Maar het is een keus die niemand voor je kan maken. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en misschien toch een testje wagen voor als je nu eerder positief test? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/637694-sauna-zwanger-worden.html Succes!
Bedankt voor jullie reacties! De testen doe ik elke ochtend, dus hoop dat het morgen een positieve test is of dat ik ongesteld wordt