Derde/vierde zwangerschap, sneller/meer kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yummy, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #1 Yummy, 15 jul 2015
    Laatst bewerkt: 15 jul 2015
    Ik ben kort na mijn miskraam vorige maand nu toch weer zwanger. We hebben al 2 kinderen en met mijn miskraam meegerekend is het mijn vierde zwangerschap.

Nu voelde ik bij mijn eerste 2 zwangerschappen de eerste weken niets (daarna wel echt flink aantal weken ochtendmisselijk en maagzuur etc), maar nu bij deze zwangerschap ben ik nog geen 6 weken zwanger en ben ik echt al een aantal dagen gigantisch misselijk, maagzuur en opvliegers etc.

Ik was benieuwd naar hoe andere moeders dit hebben ervaren tijdens de derde (of latere) zwangerschap. Hadden jullie sneller kwaaltjes?

Ik zit momenteel ook nog in een tent in Zuid Frankrijk te kamperen. Niet ideaal haha. Het is hier 33 tot 36 graden (alle dagen) en ik kan niet wachten om straks heerlijk naar huis te rijden en mijn eigen wc onder te spugen ipv de openbare :)

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb alle drie mijn zwangerschappen behoorlijk last gehad van kwaaltjes (9 maanden spugen, kramp, etc.) maar bij de 3e idd wel het heftigst en ik was ook het meest moe. Sterkte meid! En wat zal je eigen huis weer heerlijk zijn straks idd!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Dit is me 3e (gezonde ) zwangerschap en ik moet bekennen geen van alle heb ik kwaaltjes gehad.
    Maar ja ze zeggen ook vaak geen zwangerschap is hetzelfde..

Sterkte hihi
    Enne gefeliciteerd!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Nee klopt, geen zwangerschap is hetzelfde. Toch moet ik zeggen dat mijn eerste en tweede zwangerschap qua eerste kwaaltjes wel behoorlijk overeen kwamen. Ochtendmisselijkheid vanaf week 8 tot week 12/13 ongeveer en vanaf week 10 ook maagzuur.
    Nu dus in week 5 al de volle mep aan kwaaltjes :$

En bedankt voor de felicitaties. Durf zelf nog niet echt blij te zijn, eerst straks maar eens een echo.. :)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier begon de misselijkheid met 6 weken, net zoals bij de andere twee, maar toen was het niet zo erg als nu. Ik zit nu zelfs aan de pillen via de ha en heb 0,0 energie.

6. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Wij hebben al 2 kinderen, maart 2015 bbz en nu weer zwanger.. Deze zwangerschap is totaal niet te vergelijken met de andere 3.. Het is heelheftig met alle klachten die je maar kan bedenken die ik bij de 2 gezonde zwangerschappen niet had.. En ook niet in maart trouwens.. Ben misselijk, krijg of hou niks binnen, moe, duizelig en licht in m'n hoofd , slecht slapen, koud/opvliegers en totaal geen kracht om de dagelijkse dingen te doen.. Dus ja je bent niet de enigste hoor! ;)

7. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mij de vierde zwangerschap(twee kinderen) ook erger. Het lijkt wel of ik alle kwalen van bijde zwangerschappen in deze heb.

Deel Deze Pagina