Ja hoor Susan, ik heb hem gekregen en jouw zegeltjes zijn ook onderweg! Was alleen je vergeten te bedanken, vergeet echt alles :x. Tijdens de zwangerschap nergens last van, maar nu enorm toegeslagen de vergeetachtigheid
Heb ook nog heel veel bonnen: Ariel vlekverwijderaar dreft geursensatie swiffer antikal 3 scheerbonnen 3 oral B bonnen wella panthene head en shoulders Vicks 2x nestle 2x nescafe honig venz heinz 2x always dreft schoonmaakmiddel dash gilette creme 2x oral b electrisch poetsen max factor olaz mexx geurtje nesquik roosvice honing soep Heb ook nog 3 bonnen pamper billendoekjes met korting van de etos Bijgewerkt op 17-10
vandaag bij familielid geweest en krijg daar ook altijd het lihl boekje van (lucky me) maar goed ik heb nog in de aanbieding: 1 pamperbon (zat er maar ook 1tje in) en die gillette moisurize creme 10 euro korting iemand interesse pb me. graag ruilen voor etos zegels.
Hoi, Ik heb ook 3 pampers bonnen. Ruilen voor DE punten? 200 punten is 1 euro. Je kunt mn Pben! Groetjes!
correctie: ik heb 3 pamperbonnen over!! in ruil voor een volle etos kaart (of pak etos luiers 4+ als je in de buurt woont)
Hallo, Ik ben op zoek naar de Nestle groeie start bon. Bij sommige zit die bij het lihl boekje. Heb nog wat bonnen over om te ruilen of een aantal postzegels? Ik hoor het wel, groetjes!
ik ben nog op zoek naar een pamperbon.. iemand eentje over? ik heb verder niks te ruilen helaas... reactie graag via pb
Ik ben ook nog op zoek naar pamperbonnen. Ik heb volle etos-spaarkaarten in de aanbieding, de-punten en zowat het hele boekje van lekker in het leven! Als iemand ook nog kortingsbonnen heeft van de pamperslotiondoekjes Ik houd me aanbevolen!
Ik heb nog een pamperbon. Deze wil ik ruilen tegen een volle etos babyzegelkaart. pb maar wie belang heeft.
Heb ook nog heel veel bonnen: Dash Dreft Vloeibaar Head en schoulders Honig soep fanta cola ambi pur 3volution Ariel vlekverwijderaar swiffer venus embrace oral B flos action oral-b elect. tandenborstel oral-b pro expert wella panthene nestle navulzak 2x nescafe nesquik honig familiegerecht venz roosvicee 2x always gilette creme oral b kindertandpasta max factor olaz lenor Bijgewerkt, wegens het niet nakomen van ruilingen weer diverse dingen erbij
@ zonnetje21 Als jouw boekje nog helemaal compleet is dan wil ik hem graag ruilen tegen een volle etoskaart.