Wat stom

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    #1 stampertje, 28 jan 2014
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
    Vorig jaar schopte ik perongelijk met mijn kleine teen die had ik gebroken.
    Heb een keer met mijn vingers tussen de auto deur gezeten die ik zelf dicht gooide.
    Vingers flink verbrand.
    Op een grote wesp/bij gaan staan.
    En eergisteren op een spijker gaan staan en het plankje bleef in mijn voet vast zitten en mijn lieve voetje doet nog zeer 😢

Zijn er nog meer dames die zo slim zijn als ik???

Oowja ik ben ook nog raakgereden door een scootmobiel.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Auuu pijnlijk :(

Ik stoot me elke keer weer aan hetzelfde hoekje van de tafel, ook al zou ik inmiddels toch wel moeten weten dat ik wat meer afstand moet houden, maar nee..

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hier nog zo 1... favo is de deurklink of de deurpost.
    Van de zomer vroeg mijn moeder met een hele serieuze blik en toon: "Hoe kom jij aan die blauwe plekken?"

Zo heb ik een tijd terug mijn kuit gestoten tegen de trekhaak van de auto (vraag mij niet hoe... Ik noem het lomp)
    Ik heb serieus 4 weken met een mega blauwe kuit gelopen!

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Auw de hoeken van de tafel zijn niet fijn nee die ken ik zelf niet.

De trekhaak vorig jaar op vakantie ik liep er zo tegenaan.
    De deurklink ken ik ook maar dan anders ik blijf er vaak achter hangen 😁

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Mijn dochter precies hetzelfde... schenen vol blauwe plekjes.
    Ging ze laatst naar de wc en boem gleed zo met haar oogkas tegen de wasbak. Die liep dus ook 2 weken met een ei en blauw oog rond.

Ze ziet ook vaak geen drempels. Dat haar voortanden nog vastzitten..., maar goed ik ben inmiddels ook al 28 jaar lomp dus het zal wel loslopen hihi

6. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Ja of de parkeergarage in fietsen, halverwege de helling bedenken dat het niet kan omdat het glad is en dan remmen......werkt ook niet.

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zeker wel herkenbaar hoor....vooral de poten onder ons bed liggen op de loer voor mijn kleine tenen, tafelpoten ook trouwens.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik blijf bijna elke dag wel met mijn t-shirt/vest/trui/whatever haken aan de deurklink òf de trapreling.
    Vaak heb ik het door, maar als ik het niet doorheb lig ik languit gevloerd!
    Ook loop ik met enige regelmaat tegen een gesloten deur aan, ook niet handig.

9. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    jup, zo ben ik ook.. ik loop en stoot overal tegenaan ;) gisteren nog mijn kleine teen voor de 100e x tegen dezelfde tafelpoot gestoten, helemaal omgeklapt en de huid tussen mn tenen gescheurd.. :) maar op de een of andere manier heb ik nog nooit iets gebroken, dat vind ik best bijzonder! :p

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Sinds ik kleine teen heb gebroken loop ok niet vaak meer zonder schoenen scheelt een hoop gevloek haha. Maar ja als ik op mijn sokken loop gebeurd er altijd wel iets

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier blijf ik over de kinderstoel heen struikelen... En echt die staat er toch al 6 jaar....wordt tijd dat die de deur uit gaat!!

12. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Heb jij minder dan 10 jaar geleden nog een tetanusvaccinatie gehad?
    Zo niet dan heb je er nu echt één nodig binnen 72 uur na de verwonding.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik stoot altijd mijn zelfde teen overal aan :( auw!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36

Ja doen hoor !!

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier trouwens wel herkenbaar.. kan het niet opnoemen allemaal zo vaak doe ik dit soort stomme dingen.

Vorige week op mijn werk op het parkeerterrein.. loop richting de voordeur bedenk ik dat ik mijn auto vergeten ben op slot te zetten.. doe achteruit een paar stappen ( zodat ik mijn auto kan zien.. ) mik met de afstandsbediening klik stap nog een stap achteruit om te kijken of de lichten knipperen ter teken dat hij op slot gaat en struikel achterover over een paaltje.. en ik had behoorlijk wat publiek ook nog..

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben ook zo onhandig. Zit altijd onder de blauwe plekken en ik weet niet eens waardoor dat dan komt.

Die onhandigheid heb ik vast van mijn vader overgenomen, die stoot na 25 jaar nog steeds standaard zijn hoofd tegen de lamp boven de salontafel, om het ding vervolgens bijna van het plafond te rukken (gebrek aan zelfbeheersing heb ik ook van hem denk ik)

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik stoot minstens een keer week mijn scheenbeen aan de afwasmachine omdat ik vergeet dat die open is. Dus altijd blauwe plek ken. Heel vaak stoot ik mijn hoofd aan openstaande kastjes..
    Val af en toe van mijn fiets omdat ik niet goed op let. Laatst heel hard op mijn rug geval ken omdat ik zo nodig op sokken wilde springen op het laminaat. Als ik iets breek, glas ofzo hoe goed ik het ook opruim er blijft altijd een stukje liggen en dat komt dan in mijn voet terecht. Heb al regelmatig mijn hand plat op het electrisch fornuis gelegd terwijl het aanstond.. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

18. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ja hoor, heel herkenbaar :D

Ik blijf ook regelmatig met mn mouw achter de deurklink of trapleuning hangen. Struikel over de poten van de kinderstoel. Stoot mn hoofd tegen de afzuigkap of openstaand keukenkastje. Heb ook regelmatig blauwe plekken op mn benen zonder dat ik weet hoe ik eraan kom.

En pas geleden heb ik mn oor aan het autoportier gestoten, geen flauw idee hoe ik het voor elkaar kreeg, maar jeetje wat deed dat zeer zeg.

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier ook enkele dagen geleden weer met men klein teentje tegen het bed auw auw , volgende dag weer met datzelfde teentje ertegen ... heb een week geen schoenen kunnen verdragen .

met men haar tussen de autodeur zitten ...

ja noem maar op maak hier dus ook altijd van die domme dingen mee ;)

20. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    ik zit ook altijd onder blauwe plekken, en hoe ouder je word hoe langer die plekken blijven! grr..
    voel me ook altijd zoo dom als ik weer eens tegen de deurpost aanloop.. :$
    echt hoor, de doorgang is breed genoeg :cool:

Deel Deze Pagina