Ruilavond ergens in " de onderkant van NH"

Discussie in 'De lounge' gestart door Hopefultimes, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keeley

Keeley Niet meer actief

Jammer ik woon te ver weg. :(

2. Janna

Janna Fanatiek lid

's Avonds of weekeind heeft ook mijn voorkeur.

Na de feestdagen lijkt mij ook beter. Komt ook goed uit, want in de kerstvakantie willen wij de zolder opruimen. Daar verwacht ik zeker dingen tegen te komen die nog goed bruikbaar zijn, maar waar wij in ons eigen huis geen toekomst meer voor zien! :D;):cool:

@oudjaarsvlinder: Misschien even laten weten waar je precies woont. Dan valt er wellicht te carpoolen met iemand in je omgeving.

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we proberen of 't ergens in de 2e of 3e week van januari mogelijk is?

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Oudejaarsvlinder volgens mij woon jij toch in een dorp vlak bij mij? AadR? Dan kunnen we evt best samen rijden hoor.

5. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

als ik werk dan werk ik onregelmatig. ik kan nog geen dag/datum aangeven wanneer ik kan. ik heb nog geen diensten voor januari, misschien krijg ik ze ook helemaal niet. :(

ik woon in een dorpje vlakbij alphen aan den rijn.

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Prima!

7. oudjaarsvlinder

het wordt dus zondag 12 of 19 januari want dan kan iedereen als ik het goed gezien heb?

8. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moeten nog even kijken, wat mij betreft liever niet op zondag. Heb begrepen dat de meesten wel op zaterdag of 's avonds door de week kunnen?

9. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    En nog even up, misschien zijn er nog meer mensen? haha

10. oudjaarsvlinder

niet iedereen kon zaterdag, ik had alle berichten gecheckt.

ik kan niet aangeven wanneer ik wel en niet kan. liefst niet doordeweeks

wanneer had je in gedachten?

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik kan bijna elke avond wel, zaterdag om de week de oneven weken en zondag kan ik altijd mits ik geen afspraken heb staan.

12. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    We moeten 't maar even bekijken. Ik heb zelf nog niet echt zicht op januari (hier werkt ML op een rooster) en daar moet ik wel rekening mee houden. Als hij ligt te slapen, is een huis vol met mensen niet echt fijn haha.

13. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Mag ik me ook nog aansluiten bij dit leuke initiatief?? Heb wel kinderkleding en ook dameskleding en zal nog wel eens even kijken wat nog meer.....als t mag?? Ik woon in kudelstaart.

14. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje
    Natuurlijk mag dat, leuk.
    De ruilavond gaat denk ik bij mij thuis plaatsvinden, maar iedereen is welkom hoor;)

15. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    leuk gezellig. ik ben flexibel qua afspreken dus dat moet geen probleem zijn.

16. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    En nog maar even up!

17. Mama sinds 2009

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Lijkt me nog steeds leuk! Kom maar op met data!

18. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Nou dan meld ik mij bij deze ook!

Leuk leuk leuk!
    (Onder voorbehoud van datum en adres ;) )

Ik heb 'prularia' (cadeautjes gekregen met bijvoorbeeld de feestdagen waar ikzelf niets aan heb zoals, een oil & vinegar set, Chinese thee set, boeddha's, hebbedingetjes), kinderkleding, dameskleding, schoenen, speelgoed als in Lego, auto's, etc.
    Eigenlijk heb ik gewoonweg veel en zal een selectie maken :D

Dames, waar is eigenlijk vraag naar?? Als we dat van elkaar weten kunnen we onze ruilwaar daarop in stellen.

En misschien een idee om allemaal een kleine versnapering mee te nemen?
    Zo hoeft de gastvrouw (en heer) geen onnodige kosten te maken en kunnen we dankbaar zijn voor het feit dat ze haar huis ter beschikking stelt.

19. Mama sinds 2009

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Goed plan!

20. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is heel lief en natuurlijk altijd welkom, maar is geen "must" hoor.

Ik kan helaas nog geen datum vastleggen, zit nog steeds op een werkrooster van ML te wachten. Hoop dat dit volgende week komt. Dan maar eens actief een datum prikken.

Ik stel voor dat ik hier dan een aantal data neerzet, kijken we even welke datum 't beste schikt voor iedereen en dan PB ik later mijn adres even door. Is dat handig?

Tsja en waar vraag naar is?
    Geen idee:D
    Ik ben zelf wel geïnteresseerd in speelgoed, liefst van hout, kleding voor mijn DL (vanaf maatje 74) en ga zo maar door.

Zelf heb ik ook ontiegelijk veel spullen die weg mogen, varieert ook van kleding (kinder en dames) tot prullaria, speelgoed, knuffels en ga zo maar door.
    Geen idee. Misschien brengt iemand leuke dingen mee, die je niet op je lijstje had staan, maar dan ineens toch heel graag mee naar huis wilt nemen:D (dat overkomt mij namelijk met winkelen ook nog wel eens haha)

Deel Deze Pagina