Wel of geen boxmobiel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gitster, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dus....wel of geen boxmobiel. Die voor de baby interessant zijn, met meerdere liedjes ed, zijn ontzettend duur. Die mooi in mijn huiskamer staan niet leuk voor de baby.
    En zijn ze na een maand of 3 niet uitgekeken op altijd hetzelfde 'uitzicht'.
    Is een leuke muziekknuffel oid niet net zo leuk??

Begrijp me niet verkeerd; ben absoluut niet te beroerd om een knalgroen duur geval op te hangen, kom er alleen niet uit en ben op het moment zo besluitloos als wat!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik had alleen een muziekmobieltje boven het bed... in de box geen muziekdingetjes

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier hangt er eentje van een tientje van de hoogvliet!

Hij hangt er vanaf dat ons jochie een maand of twee is. Ik vind het niet de mooiste en het liedje al helemaal irritant. Maarjah, zoonlief is nu 10 maand en vind hem nog steeds geweldig.

Inmiddels draait hij er zelf aan. Als ik het liedje aanzet begint hij al te dansen. Dus tja... het hoeft niet duur te zijn.

Ik vind trouwens eigenlijk geen een mooi.
    Misschien vragen als kraamkado? En mocht je hem niet hebben, er zijn zat andere speeltjes die ook interesant genoeg zijn. Als je geen mobiel heb dan zal je kindje zich heus wel ontwikkelen. Het kan leuk zijn een mobiel maar zonder kun je ook prima.

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb die van fisherprice nu eraan zitten (rainforest) met verschillende liedjes, natuurgeluiden en een lampje en ik weet niet of baby het geweldig zal vinden maar papa en mama zijn er in ieder geval wel weg van ;), en de hond trouwens ook.

5. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Die van Pisher Price (of Tiny Love?) bedoel ik inderdaad. Klinkt erg interessant voor onze jongen maarja....lelijk (sorry) en prijzig.
    Als kraamcadeau is inderdaad wel een ideeetje.

Een wat goedkopere kan natuurlijk altijd.
    En geen is ook een optie.
    Mijn vriend had het idee om de Duux babyprojector erlangs te zetten. Die wil ik sowieso hebben voor het kamertje.

En nu verlof dus nog meer tijd om te twijfelen haha

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fisherprice heb ik, hij is wel voor 49,95 te krijgen nu en dat is best een hoop geld maar we wilden hem heel graag en hebben hem uiteindelijk cadeau gekregen voor mijn babyshower.
    Ohja en die blaadjes gaan op en neer. Als het teveel prikkels blijken te zijn dan hang ik m wel boven m'n eigen bed :p.
    Die van Tiny Love vind ik ook leuk. We hebben YouTube filmpjes zitten te kijken voor de geluidjes van verschillende mobielen.

7. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha zit nu hardop lachen; boven je eigen bed :D
    Zal de Intertoys is binnenwaggelen om e.e.a. 'int echt' te kijken

8. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Misschien tweedehands kijken. Die dingen kan je best goed schoonmaken toch?

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Zoontje vind de muziekmobiel geweldig. Eerst hadden we een Woezel en Pip, maar die moest je zelf draaien. Gek werd ik er van. Wij hebben toen via Marktplaats een nagenoeg nieuwe Tiny Love gekocht en die is echt super. Zoonlief is er blij mee en papa en mama ook :D

10. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hebben ondertussen de hele rainforest line.... Mama en papa vinden die zo leuk! (dochter gelukkig ook), maar we begonnen met woezel en pip boven de box, pfffff, wat ern saai ding!
    Op marktplaats staan er trouwens heel veel dingen van deze lijn.

11. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Tsja, het is heel leuk op een bepaalde leeftijd! Als ze hun handjes beginnen te ontdekken en dingen willen pakken. Maar langer dan een paar maandjes/weken is dit niet. Maar dat geldt voor veel baby speelgoed ;)

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb een tweedehandse tiny love van markplaats, ziet er uit als nieuw en voor 15 euro gekocht.
    Maar ik moet zeggen, mijn zoontje vindt er nog niet veel aan. Ik vind hem erg druk en denk dat het nog te veel prikkels voor hem zijn. Hij vindt hem leuker als hij uitstaat, haha. Gewoon naar de beestjes kijken zonder dat deze in een rotvaart voorbij komen met psychedelische muziekjes;)
    Ik denk dus dat je prima zonder mobiel kunt!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier vonden ze de boxmobiel erg leuk. Vooral Eva (Lisa had ook haar zus om haar te kijken en lag eigenlijk weinig in de box). Vanaf 10 weken tot een maand of 7, toen ging ze zitten. Op een gegeven moment willen ze de knuffeltjes gaan pakken (wij hadden die van Tinylove) en op een gegeven moment lukt het ook :D. Officieel moet je 'm dan hoger hangen zodat ze er niet bij kunnen, maar ik vond het wel prima dat ze ze pakte. Ding heeft dus heel wat te verduren gehad maar is het altijd blijven doen :)

14. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Hier was een box een succes. Hier hadden we een grijze van nijntje, maar achteraf had ik er één gekozen die op batterijen werkt omdat die wat langer spelen. De hele tijd opwinden werd een beetje vervelend.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    WIj hebben hier de nijntje mobiel. Hartstikke leuk ding, vind ik zelf ;)

Zoontje keek er heel veel naar, en heeft uren liggen klessebessen tegen een nijntje, degene die het dichts bij zijn gezichtsveld lag hihihihi...

....maar toen ging hij bewegen, draaien, rollen, ...enne...mee kijken naar de tv met de oudste...de box staat in de buurt van de tv, en zodra die aangaat, wurmt hij zich zo in de box dat hij tv kan kijken....en dat zoooo jong al!!

Nu is de nijntje mobiel niet interessant meer..

(oh en voor iedereen nu denkt dat ik hem hele dagen tv laat kijken, neeuuhh dat valt wel mee, savonds sesamstraat en het sinterklaasjournaal ;))

16. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben een boxmobiel van Tiny Love. Gekregen als kraamcadeautje van een vriendin. We zijn er heel blij mee en ons zoontje ook. Hij kan er echt gehypnotiseerd naar liggen kijken en kletsen. (en de muziekjes zijn ook nog om aan te horen een half uur lang, niet onbelangrijk).
    Boven z'n bedje zou ik nooit een mobiel hangen, dan wordt er weinig mee geslapen denk ik. Veel te veel afleiding.

17. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Zelf heb ik pas een speelkleed voor mn zoontje gekocht, hij had er bij een vriendin op gelegen en hij was geobsedeerd door de lichtjes en muziekjes. Hij was helemaal aan het lachen naar de muziekjes en ik vond het zooooo leuk dat ikhet niet kon laten.
    Ook ik schrok me te pletter van de prijs maar ik had nog allemaal bonnen liggen van de lokale babywinkel en daar verkochten ze hem ook ik heb er uiteindelijk 20 euro bij moeten leggen.
    Het ideale van deze speelmat is dat je de bogen van verstellen en dat de mat dus mee kan groeien met je kindje.
    daarnaast kan je de speeltjes er allemaal los afhalen en aan je maxi cosi hangen of zoals ik doe aan de stokke newborn set :) ik ben er helemaal weg van. Maar ik ben het met je eens dat hij heel erg duur is.

Tiny Love Gymini Move And Play - Baby muziekmobiel - Baby Speelgoed - Internettoys

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had de muziekmobiel van Woezel en Pip, was een euro of 20.
    Niet heel veel variatie maar dat maakt die kleintjes weinig uit :p
    Mijn zoontje vond het geweldig!

19. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dames! Super bedankt! Ik denk dat ik in de eerste instantie voor een goedkoopje ga. (Nijntje van de Prenatal is best oké) Mocht onze kleine straks besluiten dat ie het super leuk vind ga ik op Marktplaats rondstruinen. Die Tiny Love-gevalletjes lijken me ook veel leuker voor zo'n uk, maar als er vervolgens niet naar omgekeken word blijft het zonde.

Zo'n speelmat is inderdaad ook een goed idee. Alleen hebbben we dan én en wippertje, én een box én een speelkleed....tja...:$

Ik had er graag eentje van Flensted neergehangen. Zo mooi gemaakt, niet duur en dan met een muziekdoosje gewoon los erbij (sorry, hecht best waarde aan m'n zorgvuldig ingerichte condo)

Zijn jullie ook zo besluitloos wat zo'n dingen betreft? Weet normaal precies wat ik wil!

20. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb ook die van woezel en pip. ik vind hem heel leuk. mn dochter vind m helemaal geweldig! ze gaat helemaal lachen en kletsen tegen die poppetjes. hij hoeft niet eens aan van dr, ze vind t zo al leuk. ik wilde niet zo'n dure, want zo'n kleintje is net zo blij met zo'n goedkope. en die dure zijn vaak zo druk. veel kleurtjes en vormen. denk dat dat een btje te veel is om te verwerken allemaal....

Deel Deze Pagina