ff serieus hier snap ik niets van gisteren lag er een brief op de deurmat aankondiging beslaglegging nou ja oke kan .. wij bellen .. en bellen en bellen wat krijg je .. als u een bealingregeling wilt zal u een brief moeten schrijven met alle stukken erbij ( maandelijkse lasten, schulden loon en dergelijke ) huh !! want het kan niet over de telefoon .. heb alles bij andere bedrijven geregeld.., via de telefoon en hier moet het per brief. eer die brief daar is en word gelezen ... snap er niets van waar slaat het op !
Dat kan wel kloppen, ze willen namelijk kijken wat je aan inkomen hebt,vaste lasten zijn en overige schulden, zodat er een goede inschatting van een betalingsregeling gedaan kan worden.Hun zitten er namelijk niet op te wachten dat een betalingsregeling in de soep loopt omdat je er achteraf toch niet aan kan houden.
Dat doen ze om te kijken of een beslaglegging op inkomen meer nut heef dan hoeven ze zelf de boell niet meer uit t zoeken want jij levert hen alles aan.
meis ook al staan ze aan de deur en jij zegt ik ben bereid om te betalen met 20 euro per maand,mogen ze niks doen hoor.. want je bent bereid om te betalen.. ook kan je zeggen dat alle spullen die binnen staan niet van jullie zijn, dan moet je even iemand een briefje laten schrijen en handtekening eronder laten zetten zodat je dat kunt aantonen.. wij zitten nu in de wsnp maar daarvoor hadden wij dus ok elke keer zo`n brief binnen. en geloof me niemand heeft hier ooit wat meegenomen..
nog een mooier verhaal.. er staat dat wij niet betaal hebben 2006 en 2007 huh toen woonde mijn vriend hier helemaal niet weer gebelt en een nu moeten we ook nog een bezwaar schrift indienen!
Is dat zo? Dat vind ik dan erg vreemd! Waarom na het ontvangen van de rekening of bij de eerste aanmaning niet meteen bellen dat je graag in termijnen wil betalen. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt wat daar moeilijk over doet (mist je je aan de regeling houd natuurlijk) Beslaglegging is echt het laatste wat een bedrijf doet. Al ik jou was zou ik gewoon doen wat er gevraagt word.
Sjonge; wat een rotsituatie zeg! Ik heb hier geen ervaring mee; maar ik zou uitstellen wat er uit te stellen valt (qua beslaglegging dan) en alles opsturen wat ze vragen.
tuurlijk wil je alles doen om beslaglegging te voorkomen.. maar soms is die mogelijkheid er toch niet?? hun hebben nu een brief over beslaglegging gekregen. en mijn antwoord is daarop gebasseerd.. ook al staan ze aan je deur voor die beslaglegging(zoals in de brief staat) kun je nog zeggen dat je bereid bent om te betalen, ze mogen dan niet binnen komen en iets meenemen..(of stickertjes opplakken)
ik ben al ermee bezig ik moet aangetekende stukken versturen .. dus dan maar doen he.. alleen ze proberen 2006 en 2007 ook in mijn viend zijn schoenen te schuiven terwijl hij hier niet woonde .. dus ook bezwaar maken pff
Ik snap niet dat je het zover hebt laten komen. Nu moet alles snel snel. Je had toch eerder om een regleling kunnen vragen of het een en ander uitzoeken. Nu laat je het er zowaar op aan komen.
ja dat vraag ik me ook af, volgens mij moet je het best ver laten komen wil je zo'n brief thuis krijgen...je had toch ook eerder zo'n regeling kunnen treffen inplaats van op het laatste moment?? het is heel vervelend dat snap ik! succes!!
dat denk ik altijd bij dit soort topics. waarom het er altijd op aan laten komen.waarom je kop in het zand steken en dan ach en wee gillen. je weet toch gewoon,dat als je niet betaald en aanmaningen negeerd en geen betalingsregeling treft, je vroeg of laat problemen krijgt. grote problemen en dan is het te laat of bijna te laat en dan kan er ineens wel iets geregeld worden. waarom niet wat eerder denk ik dan.
Als ze aan de deur staan vorr beslag, moet je ze binnen laten.. anders komen ze met politie.. Lang verhaal maar mn ouders hebben er ervaring mee! Maar ze moeten wel een datum aangeven en mogen dat niet onaangekondigd doen.. dus heb je nog tijd om iets te regelen.. Succes meid!!
Uit eigen ervaring weet ik dat het soms niet anders is, als er nog 10 deurwaarders zijn, zie je vanzelf door de bomen het bos niet meer.
lijkt me niet dat die 10 deurwaarders in 1 dag en zonder reden uit de lucht komen vallen. daar is al een aardige geschiedenis aan vooraf gegaan.
eens met Samba, het doet er toch niet toe waarom het zover gekomen is? En idd soms kun je door de bomen het bos niet meer zien. Dat anderen hun zaakjes prima voor elkaar hebben, heel fijn! Maar laat een ander ook in zijn waarde, met of zonder schuld. Ze vraagt niet om veroordeeld te worden, niemand weet waardoor dat komt. On topic, gewoon doen waar ze om vragen, ik snap dat het heel vervelend is nu, maar je kunt t beste gewoon meewerken. Dat van 2006 en 07 is heel apart, maar dat kun je als het goed is gewoon aantonen. Dan is er niks aan de hand. Succes!