ruilen bij H&M via internet?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik heb wat besteld bij h&m.
    Stel dat het niet de goede maat is? Wat dan? Kan ik het dan gewoon ruilen in de winkel of...?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Volgens mij kan je het inderdaad ruilen in de winkel. Als je het helemaal niet wilt hebben kan je het gewoon retourneren, er zit bij je bestelling een sticker met daarop het retouradres.

Edit: Dit staat op de site:

Als je artikelen wilt ruilen

De enige voorwaarde die wij stellen, is dat de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt zijn, natuurlijk mag je ze wel eerst passen. Als je een artikel ruilt voor hetzelfde artikel in een andere kleur of maat dan hoef je voor de levering daarvan geen nieuwe verzendkosten te betalen.

Gebruik voor retourzendingen het voorgedrukte adreslabel dat met iedere bestelling wordt meegestuurd. Je betaalt dan een eenheidsprijs van € 1,00,- voor de retourzending ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Je kunt artikelen niet onder rembours terugsturen. Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de retourkosten.

Retouradres:
    H&M
    Retourservice
    Antwoordnummer 15000
    8000 VJ Zwolle

Wil je een bestelling ruilen of retourneren, dan kun je dit ook via een van de afleverpunten van Kiala doen. Meer informatie en instructies vind je op de leveringsbon/factuur in je pakket.

Als extra service bieden wij je ook de mogelijkheid om artikelen die je in de Shop Online hebt gekocht in een H&M-winkel in Nederland te ruilen of te retourneren. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar retourneren, dan krijg je een tegoedbon. Deze tegoedbon is drie maanden geldig en kun je in elke H&M-winkel in Nederland gebruiken. Neem altijd de leveringsbon/factuur mee als je een artikel in de winkel wilt ruilen of retourneren.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heel simpel, je doet wat je niet mooi/niet past weer terug in de tas, retour bon invullen en de retoursticker op de tas. Je kunt hem zo afgeven bij het postkantoor.

Vind het een super service

Deel Deze Pagina