Ruilen/terugbrengen bij Prenatal

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Minke24, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik heb afgelopen week wat positiemode gekocht bij Prenatal maar twijfel er een beetje over (hormonen ;)). Ik wil het even aankijken en binnenkort gaan winkelen om te kijken of ik eventueel wat anders tegenkom maar nu vraag ik me twee dingen af:

1. Krijg je bij Prenatal (binnen de 4 weken die op de bon staan) ook je geld terug of mag je alleen ruilen?

2. Kun je ook artikelen terugbrengen/ruilen in een ander filiaal? (Aangezien ik van plan ben te gaan winkelen in een andere plaats dan ik deze artikelen gekocht heb. Naar de eerste winkel teruggaan kan ook, maar dit zou me een ritje schelen).

Misschien dat jullie antwoord op deze vragen hebben. Van Prenatal zal ik vanavond geen antwoord krijgen denk ik ;).

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Op beide vragen kan ik JA zeggen!
    Ze hebben bij mij nooit moeilijk gedaan.

3. pijman

pijman Niet meer actief

2x ja, zelfs op afgeprijsde artikelen en artikelen die ze eigenlijk in dat filiaal niet verkopen. Hier nooit problemen meegehad, ze stellen voor of je een kadokaart wilt met het bedrag erop, een ander artikel of contant je geld terug.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij mij wel in elk geval......bij Prenatal doen ze hier nooit moeilijk!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb kleertjes geruild zonder bon (wel met kaartje) in een ander filiaal als waar ze gekocht waren..

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

2x ja, binnen de 30 dagen netjes geld terug en na de 30 dagen, mocht ik het ook terug brengen maar dan wel weer besteden. (10 weken, hadden iets gekregen 2ehands wat we zelf al gekocht hadden)

Deel Deze Pagina