nee helaas. wel 2 met interesse maar of t wat word moet nog blijken. de ene heeft tot morgen avond de tijd om te laten weten of ze t komt halen anders krijgt de volgende mail dat hij bekeken en opgehaald mag worden
Oh! Nou ja zeg. ..ik was mijn wagen zo kwijt ondanks dat die niet goed meer werkte. ...gratis dus. Ik had hem op fb gezet ook. ..
En anders kan je het nog ook op Facebook bij The Gift in jouw regio aanbieden. The Gift is een organisatie die zich inzet voor mensen die tegen de armoede grens aan zitten. Doen erg goede dingen. Zoek even naar The Gift op Facebook en eventueel je eigen provincie.
thnx voor de naam van de organisatie. ze eerste komt ergens volgende week kijken dus als t mee zit ben ik er volgende week "vanaf" kan de volgende artikel weg hier. haha Max gaat binnenkort over naar een gewone autostoel met gewonde gordel dus straks ook nog autostoel vrij die niks heeft geleden
Ik heb een babys eerste jaren boek van winnie the pooh ruilen voor een leesboek of c1000 of etos zegels. Wie wil
Berghem. Ophalen. Fisherprice mee loop hondje voor meisjes. Schaaf beschadigingen op de pootjes, valt niet zo op. Ruilen tegen iets kleins voor de kinderen.
Ik heb deze paul de leeuw spel te ruil Nieuw in plastic Het liefst bijv etos babyzegels of heb je wat anders, laat maar weten
Berghem. Ophalen. Kinderwagen of box hanger met bel geluid van fisherprice. Kleine beschadiging op de neusjes, stoort niet. Ruilen tegen iets kleins voor de kinderen.
Berghem. Ophalen. Lotty speel en ontdek knuffel. Er hoort een muziekje uit de poot te komen na drukken maar ik denk dat de batterij leeg is. Ruilen tegen iets kleins voor de kinderen.
Berghem ophalen. Littlest pet shop huis, in overleg met paar poppetjes erbij zoeken. Alles ligt hier op een hoop en weet niet wat erbij hoort. Dit huis heeft dochter dubbel. Ruilen tegen iets voor haar, waarde op mp zeker 7, 50 euro dus wees redelijk.
Berghem ophalen. Pols bloeddruk meter. Ruilen tegen tasje groenten en fruit? Of een ander goed aanbod? Foto's komen batterij is leeg :-D merk is medisana!