Ruiltopic, ik heb zegels opgestuurd, niets terug gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Of het nu een fout is van post nl, of de persoon in kwestie niets opgestuurd heeft weet ik niet, maar vind het wel jammer.

Juist de laagdrempeligheid ervan vond ik leuk.

Ik heb 14 c1000 zegels opgestuurd echt al een tijd terug en vroeg om een tijdschriftje of wat vorkjes en lepeltjes, kleintjes.

Ze zegt het verzonden te hebben dus kan haar niet beschuldigen of iets zonder dat er iets bewezen is, en bij post nl rommelt het ook nogal 's.

Als ik bij haar geschiedenis kijk doet ze heel veel aan ruilen en verzamelen, dus kan me bijna niet voorstellen..

Maar het leuke is er wel weer af bij me..

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dat snap ik goed! Helaas omdat de post tegenwoordig er zelf ook zo'n potje van maakt is het lastig te bepalen wiens schuld het is. Echt jammer!

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Lastig ja, kan me voorstellen dat de lol er af is. De persoon kan er misschien niks aan doen. Kan idd aan de post liggen, of ze liegt wel en heeft helemaal niets verstuurd.

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

het leuke gaat er dan inderdaad van af. balen zeg!

5. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Inderdaad erg balen maar helaas komt het vaker voor dat post echt kwijt raakt ik kreeg pas iets bezorgd wat 3 weken ervoor al was verstuurd

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Echt balen heb ik ook een x gehad dame kreeg 2 , 50 voor lihl bonnen ze zegt dat ze heeft opgestuurd maar ik heb nog steeds niks gekregen

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb het laatst ook gehad hier op het forum. Iets geruild met iemand, maar mijn zegeltjes die ik verstuurd had zijn helaas nooit bij de ander aangekomen. Andersom ook al een aantal keren gehad trouwens, het is de afgelopen 2 jaar echt een zootje bij de post.

8. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Beide vind ik soms discutabel. Oke, bij de post rommelt het ook wel eens flink! maar ook echt niet iedereen is altijd even eerlijk en ja.. ze lichten je zelfs tegenwoordig al op voor een lullige euro.

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb het helaas ook gehad bij iemand hier. Ik heb kleertjes opgestuurd.
    Zij stelde het steeds uit en uiteindelijk niets gehad. Zo jammer! Ik haal het nu vaak maar op bij mensen thuis.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb hier al bijna 2 jaar oorlog met PostNL; hier ontvang ik vaker post niet dan wel :( En áls ik dan een keer post krijg, is het niks belangrijks.

Voorbeeldje: ik krijg geen gefeliciteerd-met-de-geboorte-van-je-kindje-kaarten, maar wel gratis thee-samples van Pickwick.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heb nu pb dat ze het toch nie leuk vind en nu stuurt ze een blad na! Terwijl het haar fout dan helemaal niet is... Top! :) vind ik leuk

12. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Nou dat is wel aardig van der :D

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb het ook gehad een tijdje geleden. Ik kreeg lihl bonnen en heb etoszegels terug gestuurd. Deze zijn nooit aangekomen, Echt vervelend....
    Maar zo ben ik zelf ook nog steeds een babyboek en 8 dvd's kwijt.. Post.nl :(

14. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    erg lastig. het kan inderdaad ook de post zijn. hier een beetje hetzelfde geval.

ik heb met iemand zegels geruild en ik heb de zegels van de ander ontvangen alleen heeft zij mijn zegels niet ontvangen. tja waar de fout ligt kan ik uiteraard niet met zekerheid zeggen. maar ik heb haar gemaild dat als het morgen nog niet bezorgd is ik nieuwe zegels naar haar toe zend. je weet het nooit zeker als je via de post ruilt

15. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ach alles beter dan dat je voor 35,- word opgelicht!!! HIER.
    een postzegel ;)

Deel Deze Pagina