Ruim 1 en niet meer doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alieke, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Mijn dochtertje is nu 1jaar en 2 maanden en word sinds de laatste paar weken snachts wakker voor een fles. Normaal gesproken kreeg ze om 7uur een fles en ging ze daarna nog even terug in bed maar nu word ze dus rond half 4 en gisternacht zelfs half 3 wakker en wil dus niet verder slapen als je haar speentje geeft.

Heeft iemand hier ook mee temaken of gehad? Is het omdat ze honger heeft? Ik heb geen idee :(

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Niemand tips? :(

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera krijgt nog steeds 's-nachts een fles. Ze eet op dit moment niet zo goed 's-avonds, dus vinden we het niet erg.

Meestal hebben ze eerst erge honger en daarna als ze slechter eten gaan ze groeien. Wie weet zit dat er aan te komen.

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja dat zou best kunnen! Loïs eet best slecht te laatste tijd, haar groente niet goed opeten en geen fruit willen eten :(

5. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Drinkt ze 's nachts wel haar flesje helemaal op? Ons zoontje is wel wat jonger, maar heeft de afgelopen maand hetzelfde gehad. Altijd doorslapen en opeens 's nachts weer wakker voor een fles. Maar nu dronk hij die niet echt op en kreeg het idee dat hij het gewoon gezellig vond om mij of m'n man 's nachts te zien. Op aanraden van HA hebben we hem toen laten huilen. (is wel heel moeilijk hoor) Hij heeft 1 avond 1 uur gehuild en nu slaapt hij weer de hele nacht..

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja ze drinkt haar flesje wel meteen op. Waar we dus vandaag achter zijn gekomen (door de uitslag op haar gezicht) dat ze de 6de ziekte heeft dus ook gewoon niet zo lekker.

Ze wil al dagen haar brood en fruit niet eten dus is niet zo gek eigenlijk dat ze snachts wakker word van de honger. ik hoop dat ze snel opknapt.

Deel Deze Pagina