3D echo gehad maar een vraagje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mvrtjex93, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Hallo dames.

Ik heb gisteren avond een 3d echo geprobeerd mag over 3 weken terug komen aangezien die nu echt nog te diep lag en eigenwijs was en ik heb wel 1 plaatje meegekregen.
    Maar die echoscopiste zat echt wel in mn buik te dauwen om te kijken om hem wakker te krijgen en na aanleiding dat die gedraaid zou worden. Alleen heb ik het idee kan ze niet te hard geduwd te hebben . Ik voel vandaag namelijk helemaal de kleine niet meer terwijl ik hem de laatste wel echt gevoeld had.. ben benieuwd zou hey door het duwen komen of zal die gewoon een rustig dagje hebben... ooh ik verlang na reacties

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Ik wil niet gemeen overkomen, dus alvast een disclaimer dat ik onderstaande echt met goede intenties typ:

Het valt me op dat je onwijs veel topics opent over je baby weinig tot niet voelen. In elk van deze topics krijg je éxact dezelfde reacties, namelijk: je placenta ligt voor, dus je zal de kleine niet altijd even krachtig voelen, je bent nog niet op het termijn dat je de kleine elke dag móet voelen, neem de tijd (langer dan enkele minuten) om je te focussen op bewegingen en bij twijfels/zorgen: bel je verloskundige, daar is ze voor!
    Ik begrijp dat je onzeker bent (wie is dit niet in de zwangerschap) maar je krijgt steeds hetzelfde advies. Probeer te ontspannen en de adviezen op te volgen, die worden namelijk steeds met de beste bedoelingen gegeven, maar iedereen valt ondertussen flink in herhaling....

Wat betreft het ‘duwen’ in je buik: voor goed echobeeld is dit soms nodig. No worries: je baby zit goed beschermd en een echoscopiste weet wat ze doet:thumup:

sweetL, Evi88, Nogevengeduld en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Okee.. qua bewegingen wist ik dat die ene dag minder is dan de ander maar na gisteren die ecjo was ik een beetje gespannen maar idd zn vrouwke moet idd weten wat kan en hoe of wat.. haha dus @Beheer sluit deze toppic maar. Gewoon niet zo onzeker zijn

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

mvrtjex93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina