echo te laat of niet?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Xavv, Apr 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

Oct 5, 2016
    306
    218
    43
    Ook ik mag mij bij het zwangerschaps forum toevoegen!’ Eindelijk!!!! Nu alleen nog hopen dat het op de juiste plek zit en blijft zitten!! Durven nog niet zo heel blij te zijn naar 1,5 jaar geleden een bbz.. helaas.. hierbij met spoed geopereerd en een eileider verwijderd.

Nu heb ik vandaag het ziekenhuis gebeld en gezegd dat ik vrijdag een positieve test had en of ik een echo kon plannen. Duidelijk aangegeven dat ik eerder een bbz heb gehad en mag nu volgende week vrijdag naar Z-H voor een echo.. mijn partner is hier niet blij mee en zegt dat ik naar de verloskundige moet bellen voor te vragen of zij eerder kunnen.. dit is via een verloskundigepraktijk in de buurt..

Wat vinden jullie, is dit laat als je eerder een bbz of miskraam hebt gehad, of juist helemaal niet en moeten wij ons niet zo drukmaken?

2. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

Nov 8, 2012
    296
    94
    28
    Lijkt mij prima, je bent dan rond de 6 weken. Eerder geeft alleen maar onzekerheid!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Mijn beste vriendin heeft ook een Bbz gehad en mocht de keren erna ook rond de 6 weken komen. Eerder is er gewoon nog heel weinig te zien in de baarmoeder. Eerder dan die 6 weken heeft het dus weinig zin omdat het je onnodig onzeker zou kunnen maken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim dat alles dit keer goed mag gaan!

4. Xavv

Xavv Actief lid

Oct 5, 2016
    306
    218
    43
    Toen ik aan het type was bedacht ik me dat ook.. ik maakte er eigenlijk ook geen probleem maar naar een eten naar mijn partner begon ik de twijfelen... mijn partner vond t raar en werd zelfs een beetje “boos”. Anders zou hij wel even bellen. Heel lief natuurlijk dat hij zich zorgen maakt, alleen ik werd daardoor ook onzeker

5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Hier ook een BBZ gehad en daarna was de eerste echo met 5+6. Van de gyn mocht ik als ik dat heel graag wilde ook eerder komen. Maar zij raadde dat af omdat een nog vroegere echo vaak alleen maar voor meer onzekerheid/onduidelijkheid zorgt.

En heel belangrijk: gefeliciteerd :D!

6. lynole

lynole Fanatiek lid

Nov 22, 2014
    1,433
    587
    113
    Female
    Gefelicteerd, eerste echo met 6 weken is prima daarvoor heb je kans dat je nog niet heel veel kunt zien.

7. Xavv

Xavv Actief lid

Oct 5, 2016
    306
    218
    43
    Dank voor al jullie reacties! We houden het gewoon bij de afspraak die staat!

Voor nu voorzichtig gelukkig zijn dat we papa en mama mogen worden, toch echt heel spannend! Niet verwacht dat ik dit ook zou hebben dat het maar snel volgende week vrijdag is en we zekerheid hebben dat het op de goede plek zit❤️

8. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

Jul 22, 2017
    1,384
    1,276
    113
    Female
    Hier ook de eerste echo na 6 weken (+3 dagen). Als ik echt niet wilde wachten mocht het eerder, maar dat deden ze liever niet omdat er dan misschien geen vruchtje / hartje te zien was en je daar dan weer onzeker van zou worden..:p

Gefeliciteerd en succes met wachten, ik hoop voor je dat het nu wel op de goede plek zit!:)

Share This Page