Wie had ook snel de eisprong na 1e positieve ovutest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smiley3, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo

wie heeft er ook vrij snel hun eisprong na hun 1e positieve ovutest

je leest veel tegendradige dingen namelijk sommige zeggen en beweren dat je na je LH piek 24-48 pas je eisprong kan hebben

terwijl als je je 1e positieve ovutest heb dat je vaak leest (in bijsluiter) dat dan je ei kan springen binnen 24-36 uur

veel mensen testten na hun 1e positieve test dus niet door en hebben alsnog vlot erna hun eisprong
    dan weet je infeitte ook niet wanneer je op je piek zat

ik heb dus 2 dgn erna doorgetest
    en 3 april me 1e positieve ovutest gehad smiddags en savonds nog 2x getest en 4 april ook sochtends en toen had ik me piek een uurtje erna was hij alweer negatief dus nog geen 24 uur had ik een positieve ovutest maar savonds 4 april rond 21:00/22:00 voelde ik me eisprong

dus bij mij zou het vanaf 3 april rond 12:00 uur (1e positieve ovutest) tot 4 april rond 21:00/22:00 heben geduurd voordat me ei sprong

hoe zit dat bij jullie ook zo snel?

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Volgens mij is het zo dat je eitje binnen 24-48 uur springt ná je piek, dus niet na een negatieve ovu test. Dus ik denk niet dat het klopt dat je zegt dat jouw eitje ergens gesprongen is tussen 3 april 12 uur en 4 april 21 uur. Het zou wel kunnen, maar ik denk niet dat ie tussen die tijd móet springen.

Ik lees best veel berichtjes van je mbt je ovu testen en op tijd sex hebben. Ik ga er een beetje vanuit dat je de kans op een jongetje wilt vergoten? Hou je er wel rekening mee dat het nog steeds een kans is? Ben je straks niet teleurgesteld als je zwanger raakt en het blijkt een meisje te zijn?

Als jij je kans op een zwangerschap wilt vergroten zou ik toch wat vaker rondom je eisprong sex hebben. Maar wie weet is het niet meer nodig en is het deze ronde raak, hoop het voor je!

Deel Deze Pagina