Hoi meiden , Ik ben bijna 5 weken zwanger en ben sinds gister goed misselijk het is vroeger als mijn vorige zs . Ik heb lage rugpijn als ik veel doe voel ik het nog beter? Ook heb ik een vieze smaak in mijn mond . Ik ben best bang na mijn miskraam , maar toch voel ik me beter als eerst ! Sorry voor mijn geklaag heb 31 aug de eerste echo .. Duurt nog zo lang ... Het zou leuk zijn als ik een beetje afleiding kan vinden bij jullie Liefs
Hier ook lage rugpijn. Is heel normaal. Had ik bij mn dochter ook. wachten duurt lang he . Hopelijk is het zo de 31ste voor je!
Ik heb ook hl lang rugpijn en krampen gehad. En nu vanaf 18 weken heb ik net als bij de eerste weer een beknelde zenuw in de rug, ischias, beetje jammer dus. Zit op dit moment van typen ook in de wachtkamer van de chiropractor haha.
Heb ook rugpijn, best flink ook. Als ik ongesteld ben heb ik ook rugpijn. Vanmorgen bij afspraak maken bij verloskundige toevallige gevraagd. Die zei dan is dat je zwakke plek. Kon verder geen miskraam betekenen zei ze. Ik heb eerste echo pas op 15 sept, dan ben ik 9 weken. Eerder had geen zin zei ze dan is het een erwt. Vind het erg lang wachten hoor. Vooral omdat ik begin juni eenmiskraam heb gehad en bang ben voor weer een miskraam.
Blij om te horen dat dit normaal is voor mij is dit nieuw eerdere zs nooit gehad ! Dankjewel dames een fijne zwangerschap allemaal!