Hoi meiden, Waarom is het toch nooit goed....Heb je last van kwalen dan maak je,je zorgen....en voel je weer even niks dan maak je,je ook zorgen.... Ben nu sinds 2 weken kots en kots misselijk (voor mij een teken jeuj het gaat goed) (.)(.) doen verschrikkelijk pijn, en ongi krampen. Afgelopen maandag een echo gehad hartje klopte en ben as zat 8wk zwanger. De misselijk was niet meer uit te houden ik spuugde de gehele dag door. En nu sinds vanmiddag NERGENS meer last van van de ene kant fijn!! Maar van de andere kant verontrustellend..... Het kan toch niet zo vroeg in de zw van de een op het andere moment weg zijn.... Mijn vlgnd echo krijg ik pas 30 sept dus dat duurt nog even.... Ik ben blij als die 12 wk voorbij zijn xx
Hoi! Ik had dat ook toen ik net zwanger was, maar ben ondertussen alweer 26 weken zwanger en alles gaat goed Neem het maar gewoon voor lief dat je even nergens last van hebt, want zwangerschapskwaaltjes komen je ook gauw genoeg je neus uit denk ik zo. Maak je niet al te veel zorgen! Trouwens, als ik tussen 2 afspraken bij de vk me zorgen maakte, belde ik altijd even en kon ik altijd even naar het hartje luisteren. Later gewoon een doppler gekocht om zelf te luisteren, maar dat kan pas rond 10-11 weken geloof ik. Komt wel goed, en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik was ook zo blij toen de eerste 12 weken voorbij waren.. ik ging iedere keer bewust kijken op dit forum of er meer mensen waren die een miskraam kregen rond die periode, zo stom!! Gelukkig ging alles helemaal goed hoor, ben ik inmiddels bijna 22 weken. Joh, je bent er zo aan. Maar spannend, ja dat vond ik ook!!
Haha, herkenbaar hoor Eerst ook aan 't stressen omdat ik niks voelde, vanavond weer aan 't stressen omdat ik buikkrampen had.. Ben ook nog maar 4 weken zwanger. Fijn dat je al wel een goede echo heb gehad!
Ik ben 2 weken echt kotsmisselijk geweest. Van de ene op de andere dag was het gewoon weg. En dat 2 dagen voor de echo. Maakte me meteen zorgen. Maar op de echo was duidelijk een boontje met kleine zwaaiende stompjes te zien en een duidelijk kloppend hartje. Inmiddeks 35 weken zwanger, dus geen zorgen. Misselijkheid kan echt van de ene op de andere dag verdwenen zijn.
Klopt hier ook. kots en.kotsmisselijk.. opeens weg . maar kwam na een paar dagen ook gewoon weer terug..succes!!!