wiens babykamer oin rijtjeshuis ook aan de tuinkant?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door snoebeltje, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hallo dames
    Mijn kindje van 1 slaapt aan de tuinkant. zouden hem ook aan de straatkant kunnen leggen maar neem van mij aan, das een hele verbouwing.
    Aan de tuinkant dus.
    Die van jullie ook? Heb je dan ook last van spelende kinderen in de tuin (ook s avonds) en barbeque en dus ook veel gepraat in de zomer?
    Of vinden jullie dat kindje daar wel aan kan wennen?

2. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ons zoontje slaapt ook aan de achterkant en moet zeggen dat ik er nooit over nagedacht heb. Van de zomer toch aardig vaak in de tuin gezeten en de ene keer was hij wel wakker en de andere keer sliep hij gewoon door. Dit gebeurt alleen ook als we gewoon binnen zitten!

Gelukkig hebben we van de buren ook weinig last en hebben zelf ook kleinere kinderen.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik denk dat maar net is wat ze gewend zijn. Ons zoontje ligt niet aan de achterkant, maar een volgend kindje zou daar wel komen liggen (of zoontje verhuizen).

4. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar wennen ze wel aan! Aan de kant waar mijn dochter ligt horen we ook vaak kindjes, blaffende hondjes...maar ze is er nog nooit door wakker geworden. Vanaf het begin ben ik ook gewoon gaan stofzuigen boven, zodat ze kon wennen aan slapen in geluid. En ja, ze wennen er aan

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Onze dochter ligt vanaf haar geboorte aan de achterkant/tuinkant. Vrijdag gaat ze naar de voorkant toe(i.v.m. de baby op komst) dus ik ben benieuwd of ze daar meer last heeft van het verkeer. Maar verder heeft ze geen last van spelende kinderen schreeuwende buren en ook door feestjes slaapt ze gewoon heen. Ligt misschien ook aan je kindje.

6. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    Okidoki. Dus mamma is weer aan t projecteren :D (ik dus)

Mijn buren hebben ook kleine kinderen, een van 2,5 en een baby...maar die speelt in de zomer tot 22.00 soms zelfs later buiten...is in de Turkse cultuur normaal geloof ik.

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn zoontje slaapt ook aan de tuinkant en tot nu toe geen problemen mee!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ons zoontje ligt vanaf dag 1 aan de tuinzijde. Hij is een goede slaper en is gewent aan de geluiden. Ook in de zomer zitten wij en de buren gewoon buiten,idem spelende kinderen..
    Nooit over nagedacht eigenlijk..

9. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook baby kamer aan de tuinkant,
    Nooit last ondervonden. Moet wel zeggen ons huis is goed geisoleerd en met het raam dicht hoor je minimaal iets van buiten.

10. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier slaapt zoontje ook aan de tuinkant. Geen last van spelende kinderen. Ik heb er nooit heel erg over nagedacht eigenlijk.
    Moet zeggen dat wij van de zomer veel buiten hebben gezeten ook tot 's avonds laat en hij is nooit wakker geweest. Hij sliep als een roosje van de zomer. Nu het weer herfst is zijn de rapen weer gaar.... maar dat ligt niet aan de slaapkamer aan de tuinkant ;)

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook geen probleem, ze slaapt ook gewoon door als de buurman iets aan het zagen is of de hogedrukspuit aan heeft. Bij bbq en lawaai doe ik wel raam + ventilatieroostertje dicht op haar kamer, dan heb je er boven helemaal geen last van.

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Die van mij aan de voorkant maar daar is het geluid van spelende kinderen, postbodes, auto's etc. misschien nog wel erger dan aan de tuinkant.
    Ik heb altijd gedacht daar went ze wel aan. En niets is minder waar!

13. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier ook aan de tuinkant, mijn moeder heeft mij altijd voor geluid beschermt en daar ben ik haar niet dankbaar voor. Ik ben nu een hele moeilijke slaper en zonder oordoppen heb ik dus echt geen rust.

Lekker laten liggen hoor ;)

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon slaapt ook aan de achterkant. Wij hebben rolluiken, dat scheelt al wel een stuk natuurlijk. Maar als onze zoon eenmaal slaapt, slaapt hij meestal ook diep!!
    Om een voorbeeld te geven: een tijdje terug vielen er bij ons op zolder met veel kabaal een aantal planken om. Mijn man en ik (zaten beneden) schrokken ons WILD. We dachten dat het op de kamer van onze zoon was. Dus na de herrie van die omvallende dingen, stóven wij met zijn tweeën de trap op en zijn kamer in. Ook niet echt stilletjes natuurlijk. Maar ons mannetje lag gewoon nog heerlijk te slapen, had er niks van meegekregen.

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Kindje aan de kant van de weg (niet echt hele drukke weg maar goed). De bus komt er langs, fietsers, schoolgaand jeugd, ed. Ze wordt er nooit wakker van.
    Ze was bij de oppas vandaag, haar buren zijn aan het verbouwen. Zelfs daar slaapt ze doorheen.

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wij slapen allemaal aan de tuinkant en de kinderen zijn nooit wakker van blaffende honden (die van ons ;)) of spelende kinderen...Ikzelf wel als ik weer slaap na mijn nachtdienst overdag ;)

Weet je dat ik hier nog nooit over nagedacht heb hihi..aan de straat kant lopen mensen over de stoep, laten mensen honden uit aan de dijk, rijden brommers, lopen pubers....maar nooit bij stil gestaan of mijn eigen kinderen er wakker van zouden worden ;)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Onze oudste slaapt aan de tuinkant, nooit problemen mee gehad qua wakker worden als wij in de tuin zaten ofzo.
    De jongste slaapt aan de straatkant, en wordt ook niet wakker van lawaai. We wonen naast een basisschool dus er is toch best veel geluid buiten.
    Denk dat ze er gewoon aan wennen, het wordt 'gewoon' voor ze.

18. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    De buren roken hier nogal, ik baal soms dat ik haar 's avonds laat in ga stoppen, en dat ze met haar raam open ipv in de frisse avondlucht gewoon in de rook ligt te slapen :(:x

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Ik sliep vroeger zelf aan de tuinkant. Hoorde wel eens wat, maar echt last had ik er niet van. Mijn moeder speelde ook vaak op haar muziekinstrument als ik naar bed ging, had ik ook geen last van. Mijn kinderen slapen aan de voorkant en we wonen aan een vrij drukke weg, rijdt ook met regelmaat brandweer ed voorbij, gaat 99/100 ook goed. Het went inderdaad.

20. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Haarlem
    fijne reacties hoor!! Grappig ook dat veel meiden zeggen dat ze er noot over nagedacht hebben.

Deel Deze Pagina