navelpiercing!?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lovelyengeltje, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wie van jullie heeft ook een navelpiercing?

en hebben jullie er nog jullie gewone piercing in of een zwangerschapspiercing.

en wanneer moet die zwangerschapspiercing erin dan?

ik heb nu nog gewoon mn eigen gouden piercing erin.

heb wel zwangerschapspiercing maar dat "staafje" is veel te lang.
    dus ga daar ff stuk afknippen en dan weer proberen om hem in te doen.

liefs.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb hem bij beide zwangerschappen gewoon uit gedaan. Had ook zo''n speciaal zwangerschapsding, maar die zat voor geen meter.

na mijn zwangerschappen gewoon weer ingedaan. geen problemen mee gehad.

3. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    was je piercing"gat" dan niet dichtgegroeid?

4. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik heb hem na mijn zwangerschap er weer in gedaan .
    Het was behoorlijk ontstoken maar nu na 4 geen last meer .

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb ook al die tijd mijn piercing in gehad. Eerst een gewone met een iets langer stokje, daarna heb ik zo'n plastic staafje gekocht die je op maat kon knippen met twee losse bolletjes erbij. Ik heb hem vijf dagen voor de bevalling eruit gehaald omdat ie echt niet lekker meer zat.

Je kan hem er ook gewoon uithalen en bijv. een keer in de paar dagen even erin doen om te voorkomen dat ie dicht groeit, maar dat gebeurt ook niet zo maar.

6. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heb mn navelpiercing nu 3 of 4 jr denk ik.

maar die man van de piercingwinkel zei, dat een piercing gat zomaar dicht groeit?

7. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    ik heb een zwangerschapspiercing,.en er verder geen problemen mee,.had bij mijn eerste zwangerschap piercing uitgedaan en was zo dicht,.dus nugewoon in gelaten,.,.

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb al vanaf me 18e een navelpiercing maar had m eruit gehaald
    heb wel 1x per week het staafje er even doorheen gehaald en na de 1e zwangerschap niet meer in gehad tot dat mijn zoontje was geboren heb ik hem weer in gedaan (2e zwangerschap)
    en het gaatje was nog open

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb mijn piercing ong. 7 jaar en heb hem er al uitgehaald. Ik zie wel of het gaatje dichtgroeit, jammer dan.

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja das ook weer zo rianne

maar heb net een nieuwe piercing gehaald (zwangerschapspiercing) en die dingen zijn wel 10 euro.

en ik heb een gouden navelpiercing ik zou het jammer vinden als ik die noooit meer in zou kunnen.

liefs

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    ja het zou wel jammer zijn, ik had ook net een mooie nieuwe piercing. alleen bij mij zat het nu al gewoon niet lekker meer, mijn broeken knellen al en het is echt en verademing nu hij uit is.

12. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja ik heb gelukkig vrij veel lage broeken.
    maar ga zo onder de douche de andere piercing er maar ff in doen

dus de zwangerschapspiercing.
    maar eerst moet daar een heel groot stuk af worden geknipt.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier heb ik de piercing er ook uit gehaald hij begon te jeuken en te trekken echt het gevoel dat hij ging scheuren als ik hem er niet uit haalde. ik zie wel hoor of hij dicht groeit ja of nee ik heb hem vanaf me 14 de al(stiekum laten zetten) en ja groeit hij dicht zie ik wel anders laat ik hem gewoon nog een keer zetten

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Bij mij werd mijn piercingstaafje echt te kort dus heb hem eruit gehaald. Om de dag haal ik de piercing er even doorheen.

15. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    ik heb hem ook net eruit gehaald want wist ook niet of die kon blijven zitte maar zou het helemaal niet erg vinden als die dicht gaat de baby en zwangerschap zijn belangrijker

gr drea

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb mijn navelpiercing toen ik 25 weken zwanger was uitgedaan, en nu heb ik hem weer in ging prima!

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb 'm er met 10 weken al uitgehaald, want het was al geen gezicht meer...Laat 'm maar lekker dichtgroeien ook, want ik was die piercing toch al zat.

Op dit moment is mijn buik al zo dik dat die twee gaatjes van mijn piercing allebei boven mijn navel zitten in plaats van erin :confused: De gaatjes lijken ook wel te rekken/groter te worden, en het is een beetje blauw eromheen...kortom: het wordt er niet mooier op allemaal. Is er iemand die dit herkent? En komt het nog goed met mijn getergde naveltje? :(

18. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    nee hoor mijn gat was niet dichtgegroeid. degene die de piercing heeft gezet zei ook dat het makkelijk kan. ik had mijn piercing 5 jaar

Bij mij is mijn bovenste gaatje ook een beetje uitgescheurd en blauw geworden. dit blauwe trekt vanzelf weg, maar wordt dan wit (zoals Straie) tenminste bij mij. het is er ook zeker niet mooier op geworden nee.

19. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik heb heel lang mijn gewone piercing in kunnen houden. Toen heb ik zo'n zwangerschapspiercing gekocht op internet, zo'n plastic buisje met twee bolletjes aan de uiteinden kon je op maat knippen. Vond het een vreselijk ding! als je ergens aan bleef haken trok je de hele piercing los. Dit was dan ook gebeurd onder de douche met de spons en weg was 1 bolletje...... ding was iets van 20 euro, vreselijk duur vond ik (misschien niet goed gezocht naar goedkopere?) en nu heb ik hem dus uit.. elke dag prik ik ff het gaatje door. Ook bij mij scheurd het bovenste gaatje een beetje uit, zit nu een rood streepje, lijkt idd op striea maar dat boeit me niet, trekt wel weer weg. Geen zwangerschapspiercing voor mij meer

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik heb ook een zwangerschapspiercing gehad. Ik vond het waardeloos gelijk ontstoken. Nu kan dat ook komen omdat ik alleen tegen chirugische staal kan. Daarom nu maar gewoon de oude piercing in gedaan

Deel Deze Pagina