Hallo, Mijn zoontje komt sinds hij 7 maand is, snachts voor een voeding. Hij huilt dan niet maar brult heel de buurt bij elkaar totdat hij zijn fles melk krijgt. Het is nu elke nacht zo tussen 2u en 3u raak. Heeft u misschien tips hoe ik dit weer kan terug draaien en wat ik kan veranderen misschien aub. Moet er wel bij zeggen dat hij weinig eet van z'n bijvoeding. Z'n boterhammetje krijgt hij niet helemaal weg en zijn groente hapje krijg ik er ook vaak met moeite erin, maar ook na een paar happen weigerd hij of hij opent zijn mondje maar het gaat er duidelijk niet van harte in en dwingen doe ik nooit. En het drinken wat ik aanbied bij zijn hapjes zijn ook maar een paar slokjes wat hij wilt drinken. Hij krijgt friso standaard 2 en zijn schema is ; 6u ; 180cc/6schepjes 10 ; fruithapje - (aangelegd)sap/thee/water 12;30u ; boterhammetje met beleg zonder korstjes + thee 14u/14;30u ; 120cc/4schepjes 16u ; (aangelegd) sap + liga 18u; warme hap + (aangelegd)sap / water. 20u; 180cc/6schepjes of een bambixpapje kant en klare 200ml 2/3u ;150/5schepjes
Hallo, Lastig als je zoontje weer een nachtvoeding heeft. Misschien kan je eens proberen om de laatste fles wat groter te maken, bijvoorbeeld 210 ml water met 7 schepjes voeding en wat pap erbij. Goed dat je je zoontje niet dwingt met eten geven, zo blijft het eten leuk! Hij zal op een gegeven moment wat meer vaste voeding gaan eten en dan gaat het slapen ook weer wat beter. Misschien kan je eens proberen om de liga om 16u weg te laten of kleiner te maken, dan eet hij misschien wat beter van zijn groentenhap. Groetjes Linda