Koorts rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeskejes, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen,

Ik heb even wat vraagjes.
    Dit weekend heb ik mn ei gehad (althans denk t wel) Vrijdag beetje posi en zaterdag posi ovu test. Maar zaterdag en zondag avond had ik koorts. Za: 38.3 en Zo: 39. Vanochtend: 37.6.
    We hebben beide dagen geklust. (4 dagen achter elkaar)
    Mijn vraag is of het kwaad kan dat ik koorts had. Heeft dat invloed op mijn ei en op de zwemmers en bevruchting? En heeft dat ook invloed op je ovulatietest? (gister was die heeel licht streepje.) En is het verstandig om vandaag nog te klussen?
    Sorry voor de vele vragen, maar ben hier nog niet zo bekend mee.

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mij lijkt het niet dat koorts invloed heeft op je ovulatietest en op je ei en het zaad. Als je man koorts heeft heeft het wel invloed op de zaadcellen.
    Ik zou er vanuit gaan dat je eisprong zaterdag of zondag is geweest en dan kan vandaag klussen geen kwaad. Alleen 5 dagen achter elkaar lijkt me minder goed. Voor je eisprong kan je beter om de dag klussen.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Bedankt voor je reactie.
    We hebben nu elke dag geklust omdat mn cyclus ineens korter was. (ei zou volgende week pas zijn met langere cyclus) Via FF erachter gekomen en toen met ovu testen begonnen. Waren eigenlijk van plan om om de dag te doen, maar nu werd t even versneld zeg maar. Voor t zaad is niet goed idd om elke dag te klussen. Dus kijken we vanaaf ff of we t doen of niet. Denk dat ik wel genoeg zwemmers heb.

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Lastig is dat he, wij hadden dat deze maand ook. De afgelopen maanden rond dag 16 eisprong en nu opeens dag 12. Gelukkig hadden we spontaan geklust 2 dagen daarvoor, anders waren we te laat geweest.

Ik denk idd dat er wel genoeg zwemmers aanwezig zijn, maar je moet natuurlijk altijd doen wat jullie een goed gevoel geeft.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mn ei is 10 dagen eerder. Echt puur toeval dat ik er achter kwam anders had ik m gemist.
    Voor jou wordt t ook spannend nog 10 dagen voor je kan testen, succes alvast

Deel Deze Pagina