shit ik word net wakker omdat ik in me broek "geplast" had in bed... ik sta op en hops nog n golfjee heb er absoluut geen controle over.. en zo gaat het nu al een uur... zou dit vruchtwater zijn???? ik heb dit nog nooit gehad en durf niet zo goed terug naar bed
als je het niet kan ophouden dan is het vruchtwater... plas ken je namelijk ophouden... en ff kijken na de kleur... en als je echt niet vertrouwd gelijk je verlos of gyn bellen...
het klinkt alsof er een scheurtje in je vliezen zit en je steeds kleine beetjes vruchtwater verliest.. ik heb hetzelfde gehad voor de bevalling van mijn zoontje. ik zou even je VK of gyn bellen die zulle je vragen wat proberen op te vangen en dan kunnen ze kijken of het vruchtwater is of niet. succes!
toevallig deze week een tip gehad van me zus ! schijnt dat als je op je hand blaast (zodat er druk van binnen komt te staan) en je lekt niet van onder dat het dan geen vruchtwater is.. komt er wel wat uit kan het natuurlijk een scheurtje zijn!
@moesje.. dat word indd vaak gezegd maar dat geld niet voor iedereen.. als het scheurtje hoog in de vliezen zit dan kan je blazen wat je wil maar er komt echt niets haha.. ik had ook op me hand geblazen maar er kwam echt niets uit terwijl het wel degelijk vruchtwater was dat ik lekte.
he dames, sorry voor mijn late reactie, het waren idd me vlieze en heb een paar dagen met de kleine in het ziekenhuis gelegen omdat hij een maandje te vroeg is gekomen maar hij woog 3142gram en is harstikke gezond!!!!
Wow, gefeliciteerd meid!! Hoop dat het een beetje met je gaat, je bent nogal overvallen zo! Geniet ervan en snel naar huis!
Je schijft al in je ondertitel "kan niet wachten tot ik je in mijn armen heb". Blijkbaar kon je zoon ook niet wachten om in jouw armen te liggen Van harte gefeliciteerd