En dan duurt het ineens zo lang.. Bij mijn eerste kindje ook tot 42, en uiteindelijk ingeleid. Em had zo'n hoop op thuis en spontane bavalling. Kindje is nig niet ingedaald.. Man wat duurt het wachten nu lang..
oh nee wat rot zeg! Ik snap je (al ben ik nog geen 40 weken, het gevoel dat de baby er nooit uit zou komen).. heb je al gesproken met de vk, of ze eventueel kunnen strippen, of doen ze dit pas na week 41? sterkte met wachten... niet leuk!
Ja strippen, als het nu wel kan. Bij eerste kon dat niet.. Spannend zeg. En hoe langer het duurt, hoe meer ik kan nadenken hoe meer,zorgen ik me ga maken...
Vreselijk dat wachtbankje! Hoe ver ben je? Hier 6 dagen over tijd, en woensdag gaan ze strippen als het goed is. Hier ben ik er aardig rustig onder inmiddels, alleen is de man echt over tijd op dit moment..
40.3 nu dus valt mee en ik ken het van mijn eerste, maar toch weer dat gevoel dat het kindje nooit komt.. En ik weet het er is er nooit 1 blijven zitten...
hier nog niet overtijd maar heel hard a t aftellen. de vorige zwangersschappen ruim te vroeg bevallen (-8 en -4) en kan me echt niet voorstellen over tijd te gaan, heb zelfs altijd gedacht om nu ook weer voor mijn uitgerekende datum te bevallen. kindje weegt nu ook al zwaarder dan de vorige 2... is blijkbaar geen garantie of aanwijzing. dus ik tel af maar wordt bijna wanhopig a t idee er nog e week bij te doen... we zullen zien!