Ruim 20 weken en nog weinig voelen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door twoboys, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Meiden jullie hebben me gerustgesteld!!

Jammer dat placenta voor ligt ... Hing met zoontje al druk aan t ctg omdat hij ook zo lag dat ik weinig voelde :) had gehoopt dat t deze x anders zou lopen.

2. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook overgewicht en lag de placenta ervoor. ik voelde de beeb pas met 22 weken. dus ik vind het niet raar hoor :)

3. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik ben zwanger van ons eerste kindje, de placenta ligt bij mij ook aan de buikzijde.. Tot ongeveer 23 weken voelde ik weinig, wat mij behoorlijk onzeker maakte. Daarna heb ik regelmatig getwijfeld of ik hem wel echt voelde. Vanaf ongeveer 28 weken voel ik onze zoon echt heel veel bewegen, wat mij wat zekerder maakt. Nog 3 weken geleden nog wel ongerust naar de vlk geweest omdat ik hem niet meer goed voelde, maar tijdens de afspraak werd hij gelukkig wakker.. Sindsdien is het een kleine druktemaker. Het is nu echt te merken dat hij minder ruimte heeft. Probeer je niet te druk te maken, en als je echt ongerust bent, bel gerust je vlk!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    :):) hihi stelt me gerust :)

5. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Hier hetzelfde "probleem" lang leve de angelsound.. zo nu en dan wat kriebeltjes maar ik kan niet wachten tot ik de beeb goed voel, gelukkig donderdag 20 weken echo!

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha erg he, we willen ze gewoon goed veel en vaak voelen.

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik ben zwanger van ons 4e kindje. Ik heb geen overgewicht.
    Ik wil even zeggen dat elke zwangerschap en elk kindje zo anders kan zijn.
    Onze tweede, placenta voor, en een jongen en die trapte met 17 weken zo hard en vaak dat mijn vriend het al kon voelen. Onze derde, placenta aan de achterwand, en een meisje, bewoog zo zacht en weinig dat ik een paar keer naar de vk ben gegaan om hartje te luisteren. Geregeld was ik heel bezorgd. Nu 17 weken, placenta weer voor en nog alleen wat heel licht gekriebel af en toe.
    Ik gad al op iets meer gehoopt. Maar weet ook dat ik gewoon vertrouwen moet hebben;).
    Succes ermee!!!

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    is normaal hoor sommige mensen voelen de kleine nog later.
    zelf heb ik de placenta ook voor en voelde uk met 20 weken maar wel heel licht. nu ben ik al een aantal weken verder en zijn de bewegingen duidelijker ik blijf gedeeltes hebben waar ik uk veel minder duidelijk voel (waarschijnlijk ligt daar de placenta)
    Niet te druk maken en proberen te genieten. (weet ik klinkt makkelijk):)

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Voel vandaag weer wat meer tikjes :D en vanmiddag een hele aparte kriebel in m'n zij denk dat ze gedraaid is en ik daarom nu weer ietsjes voel. Zijn maar mini tikjes of kriebeltjes hoor .

Deel Deze Pagina