Zaterdag gaan we met een groep bowlen en gourmetten. Maar moet ik wel meedoen? Ik weet niet hoe zwaar de lichtste ballen wegen? Heb na te veel inspNning nl snel last van mn onderrug...dus ik twijfel. Ben nu ruim 26 weken zwanger.
Je kan meedoen en de kinderballen gebruiken. Die zijn heel licht dus zul je wel kunnen tillen. Mocht je dan alsnog last krijgen zou ik wel meteen stoppen, maar ik zou niet bij voorbaat al afhaken. Veel plezier!
Toen ik rond de 26 weken was, ook wezen bowlen.. waren met z'n 4en dus best vaak aan de beurt.. Speelt ook wel mee denk ik.. denk dat de eerste paar keer wel ging maar toen veel last van pijnlijke harde buiken.. had idd ook de lichtste bal
Het tillen was bij mij geen probleem, zeker met de lichtste ballen. maar mooi gooien dat trok aan mijn banden. Dus ik heb een beetje voor spek-en-bonen meegedaan. Heel rustig gegooid, maar gezellig was het wel..
Ik heb afgelopen zaterdag ook gebowld. Ik heb het 1 ronde vol gehouden met de lichtste bal van 9 kilo. Lichter was er niet. Het kan wel, je voelt het snel genoeg als het niet meer prettig is. Veel plezier!!
Ik denk dat je het wel zou kunnen doen.. Ik daarintegen hoef het niet te proberen, als ik inspanning heb (ben 33 weken nu) en krijg ik behoorlijk druk op m'n blaas. Even na je zelf kijken, hoe je je voelt.
Nou, die blaas van mij is momenteel ook niet mn beste vriend. Maar dat is meer met hoesten en niezen, dan is het foute boel. Ben ook druk bezig die bekkenbodemspieren te trainen, maar dat valt niet mee...
Ik zou af en toe een balletje meegooien. En gewoon kijken hoe het gaat. Je lichaam zal het vast aangeven als het niet gaat en anders de kleine wel. En inderdaad de kinderballen pakken. Alvast veel plezier.