Hallo dames, K had een vraagje..k weet eindelijk dat k zwanger ben (ben al 2 weken aan t testen) de NOD van mijn langste cyclus was gisteren en vanochtend getest..jaah hoor positief! K heb wel sinds vrijdag krampen in mijn buik, al 6 dagen heeft iemand dit ook weleens gehad? de krampen komen en gaan, omdat k er nu al 6 dagen mee te kampen heb weet k niet of t normaal is Hoop dat iemand er wat meer van weet, Groetjes!
Ik had volgens mij ook wat krampjes... zolang je niet begint te bloeden is goed toch... Heb zelfs nu nog steeds soms wat krampjes en steekjes, maar dat komt omdat alles aan het groeien is hihi..
Toen ik net zwanger was had ik ook af en toe een beetje van die ongesteldheidskrampjes. Nu soms nog steeds wel trouwens. Is dat het gevoel? Of anders?
even heel off topic. ik zie vaker die slofjes van MamaJulia voorbij komen. ik vind ze echt TE schattig gewoon!
Ik heb nog steeds krampen in mn onderbuik, maar dat is geloof ik omdat je "baarmoeder groeit" tenminste dat is tegen mij gezegd. Dat heb ik al 2 maanden lang Als je niet bloed, kan het geen kwaad. Als je er echt over in zit bel even de verloskundige misschien dat zij je dan gerust kan stellen
Dank je wel voor je snelle reactie..idd zolang t maar niet begint met bloeden (dit ga k in mijn achterhoofd houden) thankss
ik had het de eerste weken behoorlijk erg, dacht echt dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen, dus elke wc bezoek was een opluchting als ik geen bloed zag Ben nu 10 weken en het is nu iets minder aan het worden. Er gebeurt met name in het begin veel in je buik, baarmoeder groeit, banden worden opgerekt, darmen worden 'opzij gedrukt', hoort er allemaal bij! Gefeliciteerd en fijne zwangerschap!
Dank je wel voor je snelle reactie..jeetje al 2 maanden, k maak me zorgen na 6 dagen..k neemt t nu maar aan als iets heel positiefs..mijn baarmoeder mag groeien en groeien!. heel erg bedankt voor je reactie!
Dank je wel! jij ook gefeliciteerdddd Dat heb k nou ook, elke keer kijken of k ongesteld ben geworden..alle reacties lezen stellen mij wel gerust. Heel erg bedankt!
Jaah ongesteldheidskrampen..soms wel heel hevig. k neem t nu maar aan dat t er allemaal bij hoort..t is ook allemaal zo super spannend aan t begin, k zoek voor alles een verklaring
De eerste weken zijn ook het spannends meid!!! Pas toen ik ons kleintje voor t eerst zag op de echo was ik echt gerust... Herken de krampen ook, ook ik keek elke keer of ik geen bloed verloor... Dit is overigens nooit gebeurd. Probeer het een beetje los te laten, je zorgen maken is niet goed voor je kleintje (en ja ik weet dasz makkelijker gezegd dan gedaan
Hier ook last hoor, en nog steeds, blijkt dat ik een gevoelige bm heb deze zwangerschap. Niks om je zorgen te maken. Het groeien van de bm lijkt op ongesteldheidskrampen. Dus eigenlijk heel erg goed juist Nog gefeliciteerd.
Hihi, dankje Was laatst ook een ZP topic over.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/409895-waar-gebreide-babyslofjes-2.html
Dank je wel, jij ook gefeliciteerddd..ben echt opgelucht, nu mogen alle krampen van mij blijven! haha..Xx
Jaah je hebt gelijk, alle stress is nergens goed voor...thank you, wens je nog een hele fijne zwangerschap toe!
Bij de eerste keer dat ik zwanger was had ik geen krampen. Is een miskraam geworden. Nu voor de 2de keer zwanger, en in het begin veel krampen gehad,die behoorlijk pijnlijk waren.
K heb een paar maanden geleden ook een miskraam gehad ( was toen ook voor t eerst zwanger!) wist toen niet dat k zwanger was, voelde letterlijk niks!, toen k er uiteindelijk achter kwam omdat mijn menstruatie maar niet kwam, mocht k er maar een paar dagen van genieten, een mk...en nu hele pijnlijke krampen,precies t zelfde als bij jou! k zie dat je al in je laatste weken zit. spannendddddddddd!!! wens je goede bevalling toe, hoop dat je spoedig in alle gezondheid, liefde en vreugde van je wondertje mag genieten..Xx
Hier ook last van krampen, sinds gister positieve test... Buiten de krampen wordt ik al twee nachten om twee uur wakker om nooit meer te kunnen slapen...
Ja idd Net t zelfde. Dank je wel! Is inderdaad erg spannend, en we hebben er veel zin in ons mannetje te mogen bewonderen. En geloof erin dat t bij jou ook goed zit! Fijne zwangerschap toegewenst! En Lekker genieten van t zwanger zijn!