na gemeenschap veel bloed verloren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jikke27, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo

Ik ben onverwachts na miojn miskraam heel snel weer zwanger geraakt. Super blij. Nu hebben mijn man en ik afgelopen maandagavond sex gehad, hierna bloedde ik erg. Sorrie, klinkt niet echt fris... Nu denk ik dat dit door de goede doorbloeding van de baarmoedermond komt door de zwangerschap. Dit heb ik wel eens gelezen. Alleen heb ik sindsdien veel roze/bruine afscheiding. Ik ben zo bang voor weer een miskraam. Weet iemand of dit oude bloed nog van maandag kan komen? X Jikke

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Wat bloedverlies na gemeenschap is normaal. Het hoort normaal gesproken wel gauw op te houden en ook niet erg veel te zijn. Was het bloed echt helderrood en stroomde het er als het ware uit (ja sorry lekker smakelijk :))?
    Dat daarna de roze/bruine afscheiding aanhoudt is wel gek, staat denk ik los van de vrijpartij op maandag. Maar dit hoeft ook niet op een miskraam te duiden, bloedverlies kan voorkomen in het begin.
    Ik zou het even in de gaten houden. Hoe ver ben je nu? Misschien toch even de VK bellen om een afspraak te maken.

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Het zou heel goed kunnen dat het komt van de sex maandagavond. Bij mij lag bij de 12 wekenecho de placenta nog voor de uitgang. Dit kan dan ook wat bloedverlies geven.
    Hoe lang ben je nu zwanger?? Als je je zorgen maakt kan je altijd je vk bellen. Of hier, op het forum aan de verloskundige vragen.
    Die weten zeker of het normaal is of niet, ik zeg ook alleen maar wat ik gehoord heb.

Succes ermee!!

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Gewoon even je verloskundige bellen meis, zij kunnen even een controle uitvoeren. Het is heus niet gek als je daarvoor even belt!

Deel Deze Pagina