Voeding vraagje

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nash, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Hallo,

Gister naar de vk geweest en toen bleek dat ik 5 kilo was aangekomen in 4 weken! :oops: Nu moet ik ook toegeven dat ik de afgelopen 2 weken echt teveel heb gesnoept chips, chocolade, mc donalds :oops: Ik ben hier zo van geschrokken
    dat ik nu zo iets heb van dat gebeurt me geen 2de keer en ik moet gewoon gezonder gaan eten en niet snoepen :oops:

Kijk ik wil echt niet streng gaan lijnen maar wel even flink mijn eetpatroon aan banden gooien en nu ben ik dus bang dat ik daardoor ga afvallen en dat slecht voor het kindje is. Aan de andere kant is al dat snoep ook zeker niet goed voor ons kindje!

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Volgens mijn gyn moet je idd niet gaan lijnen, maar dat is iets heel anders dan door gezond eten af te vallen, snap je? Je mag best een paar kilo's verliezen doordat je gezonder eet dat is niet schadelijk voor je kindje. Dieten en teveel afvallen echter wel. Succes ermee!

3. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Oké, ja lijnen is echt absoluut niet de bedoeling en ik wil ook zeker wel genoeg blijven eten maar dan met minder calorien en meer voedngswaarden :D Kijk ik snoepte echt idioot veel de laatste 2 weken en dat moet gewoon afgelopen zijn, zwanger zijn is geen excuus om maar te vreten wat je wil ;) Dus vanaf vandaag moet het gewoon klaar zijn met het gesnoep en gewoon 5 gezonde maaltijden per dag :D

Bedankt voor je reactie :D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als je de hamburgers gewoon vervangt door een lekker broodje met kaas tomaat en komkommer en de snoep vervangt door een appel ofzo, is er niets aan de hand hoor.

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Als je nou eens niet snoept en gewoon eet.. dan val je waarschijnlijk niet eens af maar je bent wel gezond aan het eten. Ontbijten, middag eten en avond eten en tussendoor bijvoorbeeld fruit. Je hoeft verder niets te laten ofzo hoor

Deel Deze Pagina