Van mij mogen ze uiteraard best de voors en tegens uitleggen maar ik ben er al zeker van dat ik geen vaginale bevalling wil bij een stuitligging. Ook wil ik geen draaipoging dus dan zou t toch echt een keizersnee worden. Als ik dat morgen duidelijk maak ben ik dus erg benieuwd of ze dan wel al een datum willen gaan plannen of dat ze dan nog steeds even af willen wachten.
Mijn dochter heeft tot 38 weken netjes met het hoofd naar beneden gelegen en toen de gyn de controles deed pakte hij in eens het echo apparaat en ja hoor madam had zich in stuit gedraaid. Niemand die daar aan had gedacht, ik had er niets van gemerkt maar het was toch echt zo. Dus werd er een keizersnee gepland met 39 + 2 zou ze gehaald worden. Voor de keizersnee nog even een controle echo en wat dacht je madam lag weer goed 8) en wederom had ik er niets van gemerkt. Omdat ik op dat moment al weeën had en ze bij inwendige controle madammeke niet meer konden voelen werd er besloten toch door te gaan met de keizersnee. Maar goed ook want ze zwom nog gewoon rond, ook tijdens de keizersnee tot grote verbazing van de gyn. Kan me helemaal voorstellen dat je niet vaginaal wilt bevallen en dat je dan liever een keizersnee hebt, ik heb er nu 2 gehad en ze zijn mij beide erg meegevallen. De eerste had ik op zondagmorgen en ik ging woensdag weer naar huis bij de tweede had ik op dinsdag de keizersnee en ging ik op donderdag weer naar huis. Groetjes Anita
nou ik ben echt heel erg benieuwd joh! de dag kan me morgen niet snel genoeg gaan ( moet er om half 4 zijn). ben namelijk echt heel erg benieuwd of het echt haar billen waren of dat ze gewoon een groot hoofd heeft hihi. ook vraag ik me echt heel erg af of ze meteen een datum willen plannen, maar ik denk dat t per gyn verschilt misschien. vind t allemaal echt vreselijk spannend hoor als ik eerlijk ben..
Nou ben net terug van de gyn en de vk had t toch echt verkeerd hoor gister! ze ligt gewoon met dr hoofdje beneden! Dus sinds vorige week woensdag is ze gedraaid. Ze heeft de hele zwangerschap dwars of in een stuit gelegen dus ik denk dat ze misschien nog steeds terug kan gaan draaien in die houding,maar de gyn zei dat ze best laag ligt dus hij dacht niet dat ze nog met haar hoofdje daar uit zou kukelen( zo zei hij t haha), dus ja geen datum voor een keizersnee hoeven plannen.
Fijn dat de kleine helemaal goed is gaan liggen. Je hebt dus niks gemerkt van het draaien alleen dat je buik ineens anders was, toch? Heel veel succes met de laatste loodjes!!