Ruim 34 weken en rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Hey dames..

Ik ben nu 34 weken en 3 dagen.. Sinds gister heb ik lage rugpijn, het voelt alsof ik een flinke schop in mijn rug heb gehad.. En nee, keb niet verkeert gelegen ofzo.. En de pijn in ook niet constant, maar wel vaak..

Is dit normaal en is het gewoon een kwaaltje?..

Liefs noena

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he jammer genoeg is dat heel normaal.
    alles verweekt wat daardoor moeten je spieren, banden en zenuwen meer opvangen.
    Je kan er weinig anders aan doen als zorgen voor een goede houding , evt. een kruik s avonds om de spieren een beetje te ontspannen, bukken door de knieeen enz.
    Misschien vind je het prettig om bij lopen een buikband ,een sterke of een strakke sierband op of onder je kleding te dragen.

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Thnx voor je reactie.. Ik zat bijna te stressen of het geen rug weeën zouden zijn.. Ik zal gewoon maar ff doorbijten hihihi

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

rug weeen zitten aan beide zijkanten in je rug en straalt door in je buik. Maar dat voelt niet als een schop in je rug.

waarschijnlijk is het rond je wervelkolom zo'n 2 tot 5 cm boven je stuitje erg gevoelig.. dat zijn zenuwen en banden.
    Er hangt aardig wat gewicht op een rug aan het einde en dan worden de kapsels ook allemaal nog slapper.. heel fijn dus..

Deel Deze Pagina