Ruim 34 weken en weer misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik ben nu ruim 34 weken en sinds vandaag behoorlijk misselijk...:(
    Heb tot nu toe op de hele dag nog maar 1 boterham en kiwi gegeten want meer krijg ik dr gewoon echt niet in.
    Als ik ga liggen voel ik me eigenlijk best wel weer goed maar zodra ik dan weer overeind zit/sta/loop krijg ik steeds van die vlagen van misselijkheid.
    Gelukkig geen braakneigingen maar totaaaaaaaaaaaaaaal geen eetlust!
    Hebben jullie hier laat in de zwangerschap ook wel eens last van gehad?

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, ik heb dat ook ineens sinds gister weer. Heel raar. Ben tot week 17 misselijk geweest en gehoopt dat ik er wel vanaf was, hoop niet dat dit blijft maar tijdelijk is.

Sterkte!

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

+1

Alleen in de ochtend tot een uur of 11/12. Daarna alleen als ik heel moe ben. De eetlust is nu al twee weken véél minder. Ik kom ook niet meer aan, al heb ik aan mijn +15kg natuurlijk al wel een behoorlijke buffer ;)

Ik heb het idee dat het samenhangt met een drukke baby. Hij is nu al drie dagen een enorm feestje aan het bouwen. Soms echt uren achter elkaar. Daar raken mijn ingewanden ook flink van streek van.

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Gek he. Nooit misselijk of rare eetgewoontes gehad maar sinds week 30 gewoon geen zin in eten. Vooral warme maaltijd. Bah vind niks meer lekker.
    Misschien idd door drukke baby of gewoon spanning nu het dichterbij komt?

5. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik heb het sinds vorige week en merk dat het vnl. is als de kleine druk is of zich even lekker uitrekt. Volgens mij duwt ze daarbij behoorlijk tegen mijn maag aan, wat die misselijkheid veroorzaakt. Hetzelfde heb ik ook met mijn blaas. Dan moet ik opeens heel nodig omdat madam even lekker huishoudt in mijn buik.

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben tot 16 weken misselijk geweest, daarna ging het beter.
    Maar de laatste week af en toe uit het niets overgeven.... Vreemd.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Ik las toevallig vandaag op de site van mijn VK dat dit inderdaad kan en "normaal' is, weer misselijk tegen het einde van de zwangerschap.
    Hoop dat het tijdelijk is voor jullie, meiden!

succes

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    ja ook hier heb ik er last van... niet elke dag maar de laatste tijd (2 weekjes) vaker. Vandaag ben ik ook nog eens een beetje grieperig.. en veel opboeren :( vind manlief niet zo charmant..

Deel Deze Pagina