Bloed drie dagen voor nod

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Artife, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hallo

Ik heb vorige maand een miskraam gehad op zes weken.
    Ik had 14 dagen later weer mijn eisprong en heb de afgelopen week last van vanalles. Rugpijn, af en toe pijn en steekjes in onderbuik. Van veel zin in snoepen en eten naar weinig eetlust, wisselt af. Laat in slaap vallen en levendig dromen, vaak moe. Recht na de eisprong gevoelige tepels gekregen en dat heb ik nog steeds maar iets minder.
    Veel afscheiding gehad, gelig. Laatste dagen is het wit brokkelig en heb ik jeuk dus ga er vanuit dat ik schimmelinfectie heb. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook gekregen.
    Nu spotte ik gisteren een donker bruine bloedvlek in mijn inlegkruisje na de dag ervoor veel steken gehad te hebben in mijn onderbuik en pijn in mijn rug. Ook zat er wat bruinig op het papier maar het is daar bij gebleven. Er is nog wat lichtbruin mee gekomen met de afscheiding maar veel is het niet. Ik heb over twee dagen mijn nod maar vraag me af of het bloed een voorbode op de menstruatie is. Ik ben in september gestopt met mijn pil en meteen zwannger geworden dus heb nog geen normale cyclus meegemaakt zonder pil.
    Heb vanochtend getest en was negatief, enkele uren later zag ik plots een streep maar na onder de kraan steken was het weg, indroger?

Groetjes
    Tine

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Nu beetje rood bloed gespot. Dus word ongesteld denk ik.

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hallo

Ik ben vandaag heel erg beginnen bloeden. Ongesteld dus want vandaag is mijn nod. Maar ik heb heel de ochtend rond gewandeld en kreeg heel veel buik en rugpijn. Toen ik thuis kwam zat er een bolletje op mijn maandverband. Donkerrood met wit randje rond en een dunne rode draad aan. Het was taai en niet kapot te krijgen. Met mijn mk heb ik iets vergelijkend op mijn papier gekregen.
    Toen ik daarna naar de wc ging zaten er grote dikke donkerrode stolsels in de wc. Ik heb tijdens menstruatie vaak rode stolsels maar niet zo groot als die ik nu heb gezien. Daarna heb ik dat ook niet meer gezien.

Ik heb niets van een zwangerschap geweten maar heb me wel zo gevoeld. Ik ga er niet vanuit want dat maakt nu niet meer uit, ben nu gewoon ongesteld. Maar ik wou even vragen aan u wat u denkt dat het was.
    Mijn vk zei dat het gewoon slijmen zijn die bij menstruatie voorkomen, maar het leek niet op gewoon slijmen....

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het kan gewoon je menstruatie zijn, die kans is groter dan dat het weer een miskraam is. Wat je evt nog kan dien is testen, Hcg zit ook tijdens een miskraam nog in je bloed.

Groeten evelien

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik vind het niet echt normaal voor bij een menstruatie maar oke...
    Heb ik echt nog nooit gezien behalve dan bij mijn miskraam. Waarom sluiten jullie miskraam zo zeker uit? Ik had makkelijk weer zwanger kunnen zijn want heb mijn eisprong gevoeld en ben op cd 27 ongesteld geworden.
    Ik heb er vrede mee wil gwn een verklaring voor wat ik gesien heb.

6. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Ik sluit het absoluut niet uit, maar ik kan je op basis van dit verhaal gewoon niet zeggen wat het was. Soms krijg je daar geen antwoord op helaas.
    Na een miskraam kan je cyclus anders zijn en het bloedverlies kan ook anders zijn. Nogmaals, je kan nog een test doen om te kijken of deze positief is.

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb twee dagen voor nod negatief getest, dus als het er nog inzit is het aan het dalen en wrs niet echt gestegen. Dus ga geen test doen, is eerste keer menstruatie sinds stoppen met de pil in september. Dus dat mn menstruatie anders is geloof ik wel.
    Was gewoon raar om te zien maar als ik er geen antwoord op kan krijgen zal ik het ook maar zou houden en me er verder niet druk om maken.
    Bedankt voor het antwoord!

Deel Deze Pagina