Rare dromen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joli86, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Sinds mijn zwangerschap droom ik heel vaak, of ik onthoud ze nu beter omdat ik lichter slaap, kan ook.

Bijvoorbeeld gisternacht heb ik in mijn droom mijn moeder zwaar mishandeld omdat ze het goed vond dat er een vreemde man met zijn handen aan mij kwam. In deze droom was ik trouwens nog maar een tiener en woonde ik nog thuis bij mijn moeder.

Vanacht droomde ik dat ons kleintje geboren was, maar toen ik het mijn familie vertelde dat het een jongetje was en dat hij kerngezond was leek het hen helemaal niks te kunnen schelen. Wilde de baby nog niet eens zien en vroegen ook niet naar zijn naam. Ook in deze droom woonde ik nog bij mijn moeder, wel samen met mijn man.

Hebben jullie ook allemaal van deze rare dromen?
    Vertel....

2. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ja hier ook.......
    Droom ook over enge beesten en slangen bah!:(

Maar idd ook over dat ik in de steek wordt gelaten door mijn man en niemand zich om mij bekommerd.

Gaat vast wel weer over maar je hebt een lotgenoot:D

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Hihi, thxs, fijn om te weten dat ik niet de enige ben.. ;)

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb het inderdaad ook, nachtmerries over geesten en zombies enzo haha! Maarja, ook dat schijnt er bij te horen ;)

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    oww ik heb laatst zelfs gedroomd dat ik smoug van de film de hobbit hoogzwanger moest gaan verslaan. Je bent dus niet de enige. Bij mijn dochter zelfs gedroomd dat ik prostituee was.

6. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi

dat is erg bekend hoor gelukkig nu wat minder geworden maar dat komt denk ik omdat ik slechter slaap hahaha

maar ik heb al gedroomd dat ineens het bedje leeg was dochter weg

vriendlief er vandoor ging met ex

dat ik omringt werd door 7 dwergen die mijn baby wilde hebben

bijna wel in elke droom ben ik iets kwijt het zei mijn dochter mijn vriend de hond noem het maar op

schijnt heel normaal te zijn komt door de hormonen en angsten die je wellicht onbewust hebt
    althans dat zei mijn verloskundige het is niks raars in elk geval

groetjes

7. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Zo herkenbaar! Vannacht droomde ik ook weer zoiets raars... Te lang om te vertellen maar om het kort te houden: Iedereen ging dood en ik kon nog net ontsnappen. ;) Ik droom ook vaak over seks.. :p

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hier ook eentje met rare, enge en nare dromen pffff.. wel erg vermoeind hoor....

9. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Och meid!
    zo herkenbaar, ik droom de meest bizare dromen ever. vooral lijkt het op horror-scenes echt heel vreemd! alsof ik midden in een film zit, en heel vaak gaat het over ''vreemdgaan man''

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh hier ook hoor! En na de bevalling zelfs nog wat erger! Wordt soms echt gedesoriënteerd wakker :(

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier ook al
    toen ik zwanger was van mijn dochtertje in 2009 heb ik blijkbaar gedroomd dat ik al een kindje meisje had van een jaar of 3/4 en dat ik een tweeling kreeg een jongetje en meisje.
    gelukkig had ik dit op geschreven want ik wist er niks meer van.
    nu is het zo dat ik even haar dagboekje ging lezen en het toen weer wist.
    ik ben nu ook zwanger ben van een tweeling en onze dochter nu bijna 4 is????

misschien is het wel een voorspellende droom geweest in 2009 als ik te weten krijg wat het gaan worden dan weten we het zeker of het een voorspellende droom is geweest

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Leuk om ook jullie dromen te lezen!

@sherly, zou wel heel toevallig zijn als er bij de geslachtsbepaling achter komt dat je droom van 2009 een voorspellende droom is!

Meer verhalen/dromen zijn altijd welkom! :)

Deel Deze Pagina