Hallo Dames, sinda vorige week weet ik dat ik weer zwanger ben. opzich gaat het goed, maar heb af en toe een zeurende, (beetje een ongesteldheidsgevoel) buikpijn. niet constant. mijn vorige zwangerschap had ik de eerste weken bruinverlies alleen geen zeurende buikpijn, nu lijkt dat ook een beetje te komen, maar tis echt nog heel weinig. zou dit de start van een miskraam kunnen zijn? Mijn dichtertje is nu 6 maand en vraag me af of het ook met de zo snel opeenvolgende zwangerschap te maken kan hebben.
Ten eerste gefeliciteerd! Ik zou mij niet ddirect druk gaan maken. Ik had tot ongeveer week 8 ook een zeurend gevoel in de onderbuik. Kwam door het groeien van de baarmoeder. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon contact opnemen met verloskundige.
Heb ik ook héél erg die groeipijn, al vanaf het begin. Ben er eergister voor naar de gyn geweest omdat ik me zorgen begon te maken. Ik wist wel dat het erbij hoorde maar op een gegeven moment breek je een beetje....Bij mij was alles goed en heb een extra echo gescoord hihi.