een klein probleempje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bijna mama, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijna mama

23 mei 2011
    35
    0
    0
    Twente
    hee dames

ik heb een probleem want ik voel me eigenlijk best wel rot hierbij
    ik heb 12 weken een keizersnee gehad en daar kwam een prachtige zoon uit
    ik heb een poosje borstvoeding gedaan en omdat het niet meer wou ben ik daarmee gestopt
    nu hebben me vriend en ik onveilige sex gehad
    ik ben nog niet meer ongesteld geweest na mijn keizersnee maar zou het kunnen dat je dan toch zwanger kunt raken??
    ik hoop eigenlijk nog niet dat het zover is maar help!
    mensen met ervaring??

liefs

2. Seth

Seth Niet meer actief

Denk dat die keizersnee niet uitmaakt.... maar die borstvoeding...

Die legt vaak het boeltje plat.... en er is niets van te zeggen, wanneer je cyclus weer begint, of begonnen is.....

hier werd ik ongesteld ongeveer 2 weken na het stoppen met de bv, maar het kan ook langer duren....

infeite kan je dus zwanger zijn.. want wellicht heb je wel een ei gehad....
    zit niets anders op dan afwachten en testen....

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Euhhmm borstvoeding is zeker niet een veilige manier van anticonceptie. Sterker nog mijn vriendinnetje gaf ook borstvoeding en is toch zwanger geraakt. Inderdaad straks testen dan weet je het zeker. En indien dat negatief is zou ik z.'s.m. op zoek gaan naar veilige anticonceptie, aangezien je nog niet toe bent aan een nieuwe zwangerschap..

Succes!

4. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    heey!!

zelf denk ik dat je zwanger bent!
    ik hadf het zelf namelijk ook,mijn zoontjes is geboren in september en in november was ik alweer zwanger..
    nu zijn ze samen 1 ,,misschein is het bij jouw wel anders maar zo zie je maar alles kan!succes

5. bijna mama

23 mei 2011
    35
    0
    0
    Twente
    ik heb dus getest en daar kwam uit dat ik niet zwanger was
    maar normaal test je de dag nadat je eigenlijk ongesteld had moeten worden
    maar goed aangezien ik dat helemaal nog niet ben geweest wanneer zou ik dan moeten testen
    en zouden ze het anders bij de dokter al kunnen zien?

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ze zeggen 3weken na de onbeschermde sex dat je best kan testen :)

7. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Je kan altijd even bij de dokter langs gaan. En dan ook gelijk anticonceptie regelen. Zo kort na een ks zwanger raken is niet zo verstandig.

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    andere situatie bij mij hoor maar ik werd ook niet ongesteld na stoppen met anticonceptie. Ik heb op de dag dat ik ongesteld had moeten worden, uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen, als eerste getest. Daarna elke 2 weken. Dat adviseerde de huisarts mij. Je kunt ook regelmatiger testen, bijv. elke week. Zo kun je later beter berekenen wanneer je zwanger geraakt ben. Dus ik zou regelmatig even een testje doen als ik jou was!

Deel Deze Pagina