ik ben nu 8wk zwanger. Het is mijn 6e zwangerschap (zie info onder mijn banner) Mijn buikje is ook al best gegroeid maar dat komt inderdaad van je darmen. Heb het van de week gevraagd aan de gyneacoloog en zij zei dat het onmogelijk is dat je baarmoeder kan zijn die nu al zo groot is gegroeid. Het vruchtje is nog maar amper 2cm geloof ik en je baarmoeder ten grote van een sinaasappel (misschien iets groter)
10 augustus intake en 19 augustus echo. Ik had gebeld of het 'normaal' was en toen werd er gezegd dat ik of al verder ben, of gewoon snel dik wordt of het er evt meer zijn. We zullen zien, wanneer mag jij?
ik heb morgen verwijzing binnen als t goed is, dus kan dan bellen voor echo.. Advies was om net voor intake VK te gaan dus zal rond 30 aug worden.. Spannend hoor! 1 vd 3 mogelijkheden zal het idd wel zijn hihihi
Hier ook al een dikkere buik. Ik heb mijn knoop en rits al open (in huis!). Ik wil echt nog geen zwangerschapskleding dragen. Wacht nog zo lang mogelijk hiermee.
Vandaag een wijdere spijkerbroek aan.. maar na 1,5u werd ik zo beroerd, dat ik maar snel weer een legging met tuniek heb aan getrokken.. hahah dus ook al zou ik mijn 'gewone' kleding willen blijven dragen dan wordt het wel met elastiek en de spijkerbroeken laat ik maar gewoon even in de kast