koorts en zetpil

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweety, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje heeft koorts al 2 dagen nu heeft ie om half 2 een zetpil gekregen en nu heeft ie 40 graden koorts de dokter zei gisteren dat dat geen kwaad kon maar wanneer mag ik nou weer een zetpil zetten? of toch de dokter weer bellen? hij heeft pseudo kroep geconstateerd vrijdag avond en gisteren een andere dokter zei precies hetzelfde. het is zo zielig hoopje nu.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik zou lekker de ha bellen, betre te veel gebeld dan te kort
    sterkte

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

je mag er 3 op een etmaal geven dacht ik, dus mss voor t slapen gaan nog eentje geven. Maar bij twijfel gewoon de huisarts bellen joh.

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Er moet minimaal 6 uur tussen de zetpillen zitten. Heb je geen bijsluiter? Daar staat in hoeveel hij mag hebben.

En gets pseudokroep...heb je adviezen gekregen over stomen enzo?

En bij twijfel altijd de HA bellen hoor.

Sterkte voor je mannetje

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb de apotheek gebeld had zelf alleen 120 mg inhuis en las op het internet dat ioe al 240 mog hebben dus mannetje lief is er op uit gegaan. heb hem er om 19.00 een gegeven en hij ligt nu lekker te slapen.

@chacha ja heb idd advies gekregen om te stomen en heb ventolin gekregen om zn te puffen vandaag 1 keer gedaan en verder lijkt de preudokroep aardig rustig te zijn hij heeft meer last van de koorts gehad vandaag dan van de pseudokroep.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek gesloten.

Kwebbel

Deel Deze Pagina