Hoi, Ik heb vanaf gisteren zeurende krampen in mijn onderbuik, de zeurende kramp blijft ongeveer 10 - 15 minuten aanhouden en daarna houd het op na een paar uur begint het weer vooral aan mijn rechter onderbuik doet het meest pijn en daarna weer in mijn linkerkant.... snachts wanneer ik van rechts naar links omdraai krijg ik hevig kramp ik doe rustig draaien maar de krampen worden er niet minder van. Heeft hier meerdere meiden zelfde klachten? groetjes, ANGEL24
ja ik heb het ook al 2 dagen echt hevige pijn in mijn ondelijf dat ik toch echt even niks meer kan de baby was al ingedaald dus of het dan toch nog indalingsweeen zijn?
Hier ook ontzettend kramp / pijn / harde buik / rugpijn erbij. Nou lag ik met een buikvirus ziek te wezen maar die klachten hebben nog een paar dagen langer aangehouden dan ik last van het virus had. Vandaag lijkt het pas voor het eerst beter te gaan. Hier was het dus echt een darmenkwestie. Eerst van de diarree...later de verstopping
Ja ik heb t ook al zit die zeurende pijn meer boven mn kont zeg maar. Kan zo n hele middag aanhouden en verdwijnd net zo als t gekomen is. heel vervelend, al kan ik me goed helpen met een warmte kussen onder mn buik of in mn rug. mamavan
Ik heb het ook al een weekje, net toen ik de honden uit ging laten begon het weer pfff kon ff niet lopen vd pijn. Ik weet niet wat het is, vanmorgen bij de VK zagen ze dat hij nog niet is ingedaald dus ik weet het ook niet.
Hoi, Bij mij is de baby al vanaf 30 weken ingedaald ik had vandaag nog controle de gynocoloog zei dat ze mooi ingedaald was en nog steeds op zijn plekje was. Ik weet het zelf ook niet wat het is maar dat krampen zijn geen prettig gevoel. Groetjes, ANGEL24
ik heb precies hetzelfde maar ben bijna 29 weken ga vanmiddag naar de Vk heb het nu al een week en in de ochtend een beetje bloedverlies meer rose, de vk zei dat ik me niet al te druk moest maken ze gaan vanmiddag kijken of mijn baarmoedermond nog wel helemaal gesloten is.
wiebertje,wat spannend,hopelijk is alles gewoon goed vanmiddag. Ik heb sinds 3 dagen ook kramp/pijn maar dan nog wat lager richting schaambot zeg maar,heb ook echt geen idee wat dat is,maar idd vooral met omdraaien in bed en lopen,als ik zit voel ik vrijwel niets.