Hoi, ik ben nieuw op dit forum en hier terecht gekomen door een vriendin/collega.. Ik ben 26 jaar en al jaren aan het aanmodderen met "vrouwenproblemen". Al op zeer jonge leeftijd aan de anticonceptie gegaan (12) wegens een niet normale menstruatie (3 weken lang, buikgriep, hevige pijnen etc.) waardoor de huisarts na een jaar tobben mijn moeder overhaalde er toch aan te gaan. Jaar na jaar ging ik dwars door de pil heen en kreeg dan ook telkens anderen. Nadat ik een operatie aan mijn baarmoeder heb gehad, waarin ze aangaven dat ik geen endometriose had, besloten over te gaan op het spiraal. Wat een uitkomst, dacht ik.. Ik menstrueerde er dwars doorheen. Voelde me hondsberoerd. Mijn vriend en ik hebben altijd een kinderwens gehad dus besloten dan ook het spiraal (mirena) te laten verwijderen. Januari 2011 is het spiraal verwijderd. Een maand later menstruatie en in maart ook. Daar bleef het bij. Nu al sinds maart niet meer gemenstrueerd. Geloof me, testen zat gedaan, ook via de huisarts. Allemaal niets. Volgens de huisarts is het heel normaal en kan dit wel een half jaar tot een jaar duren.. Het zit me niet helemaal lekker (ben ook bij vervangster van mjn huisarts geweest, die meldde het zelfde..) Zijn er mensen die hetzelfde hebben gehad??? Groetjes, Dinges84