16dagen overtijd testen negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantie07, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hoi allemaal

Wie heeft dit ook meegemaakt
    Ben vandaag 16dagen overtijd maar test negatief
    Ben al bijna 2jaar vd pil af
    Ben 1, 5week misselijk tot ik iets eet
    Veel plassen
    Heb vandaag ha gebeld moet morgen langskomen
    Ben benieuwd wat hij gaat zeggen

Groetjes

2. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

hoi chantie,

ik zit inmiddels op 11 dagen overtijd, en test het merendeel ook negatief, ook net als jou, heb ik morgen ook een afspraak bij de HA.
    Ik heb zelf hier de topic voor geopend :kom op of geef me mijn menstruatie of een streepje.
    Ja en wij maar denken hopla klussen en dan zwanger worden:D:D en dan zitten we daar maar te wachten..;)

Wachten is het enige wat we verder kunnen doen. hopenlijk kan de HA ons morgen helpen;) Oja neem voor de zekerheid als ze er niet om hebben gevraagd een potje urine mee. anders moet je misschien de volgende dag weerkomen om ochtend urine te brengen.;)(scheelt weer een dag wachten, mochten ze eerst nog zelf willen testen)

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Pff wat een onzekerheid meiden!
    Ben heel benieuwd wat er morgen bij de HA uitkomt!
    Sterkte!

4. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hoi knutselmiep

Ja zat ik indd ook aan te denken maar ik moet er pas 2uur zijn maakt dat niet uit voor de urine? Haha

Indd dat wachten pfff...heb wel 3x in ochtend beetje bloed gehad met afvegen thats it assistent zij dat mag je geen menstruatie noemen dus ben indd benieuwd

Waar ik me zo aan erger is dat er hoop jong om me heen zwanger zijn die net een blauwe maandag relatie hebben dat kan me best boos maken ma goed

We blijven hopen

Succes morgen

5. knutselmiep

Ik heb even gegoogeld of je urine kunt bewaren,:D:D

NVKC - Informatie over Zwangerschapstest

Ik moet er om 11 uur zijn, dus das iets vroeger maar zet'm wel even in de koelkast ahum;);)

Ja bloed dat zou totaal onschuldig kunnen zijn, ikzelf heb nog geen enkele druppel of veeg gehad..
    Hoe is je cyclus eigenlijk? heb je ongeregeld of wel een mooie op tijd telkens.

Ah joh maak je niet druk om dat jonge spul haha, ik weet niet hou oud je bent natuurlijk:) ik zelf ben 31 en mijn vriend en ik zijn 11 jaar bij elkaar, vroeger dacht ik altijd van ik wil jong kinderen, maar nu ik zo achteraf het allemaal bekijk,ben ik blij dat ik daar toen nog niet aan was begonnen.
    Mijn broer heeft wel heel vroeg jonge kinderen gekregen ook nadat hij nog maar net bij zijn vriendinnen was, en moet je nu eens zien, zijn eerste vriendin, is er met een ander vandoor gegaan, de 2e vriendin was na 3 weken dat ze bij elkaar waren al zwanger, zijn zoon ziet ie nooit meer. en zijn 3e vriendin waar die nu bij is deze heeft nog geen kinderen met hem, maar ze doet er alles aan om die andere kinderen weg te halen bij hem en alleen haar zoontje telt;)

Iedereen moet weten wat die zelf doet, maar als ik nu terug denk aan dat ik 20 was, kan ik nu wel zeggen, echt levenservaring had ik nog niet en kon ook niet echt zeggen dat ik al zo volwassen was zoals ik nu ben:D:D

Dus jaloers op jonge meiden die net bij een vent zijn, ben ik totaal niet op dat ze zwanger zijn, wij zijn dus 11 jaar samen hebben een mooi vast stekkie gevonden, we kennen elkaar nu door en door, alles loopt mooi op rolletjes mijn vriend heeft nu een goede en vaste baan we hebben kunnen sparen dus wat wil je nog meer! Een kindje:D:D:D

6. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hoi knutselmiep dat is ook waar indd wat je zegt

Heb niet altijd een geregelde maar meestal wel soms x iets aanders maar bijna altijd ip de dag af...

Hoe is bij jou gegaan bij de ha
    Ik moest meteen urine afgeven mocht gewoon daar in potje plassen en uitgebreide bloed onderzoek vrijdag krijg ik de uitslag ff afwachten dus

Wij zijn 4jaar bij elkaar hebben eigen stekkie dus indd ook lekker beide vaste baansparen gaat lastig maar leren wd vast wel

Ik ben bijna 27 me vriend bijna 25

7. knutselmiep

Och jee, moet je nog langer in spanning zitten, maar mooi dat ze je ook een bloedonderzoek doen.

Ik hoop voor je dat je vrijdag een positieve uitslag krijgt, ik ben benieuwd;)

Ik had mijn urine dus meegenomen naar de dokter, maar was eigenlijk overbodig, wand had ook de zw test van gisteren en vandaag meegenomen, en hij bevestigde het dat ik zwanger was:D:D:D

Ben echt benieuwd voor vrijdag en ik zal voor je duimen;)
    Laat je nog wel even weten wat de uitslag is geworden?;)
    Mijn vriend komt net thuis dus ik zal hem even laten schrikken:D:D

8. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Yeah gefeliciteerd met je zwangerschap. ...dat is nog eens positief
    Ben benieuwd hoe je vriend reageerde
    Ik zal vrijdag berichten wat uitslag was

Heb je gisteren en vandaag pas voor eerst positief getest?

9. knutselmiep

Dankjewel:D:D

Hij vond het heel erg leuk, en de tranen sprongen hem wel in de ogen:D:D
    en hij gaf me een kus op mijn buik:D:D, maar hij kon er nog steeds niet aan wennen zegt ie het was nog erg onwerkelijk (heb ik ook nog, het is echt zo raar en onwerkelijk)

Ja ik heb vandaag en gisteren voor het eerst positief getest,(met een andere test die ik nog nooit had gebruikt. en het was de eerste keer 2 dagen op een rij, maar ik kwam bij de dokter en hij begon erover om mij over 3 weken pas weer te laten testen,omdat ik zei dat ik rare testen had, en had dus nog niet gezegd van vandaag en gisteren een streepje. maar toen ik de testen uit mijn tas haalde was dit voor hem genoeg bewijs. ook met de bijbehorende klachten:D:D
    Ik dacht dat de streepjes net zo donker moesten zijn als de controle streep maar dat bleek dus niet zo te zijn zegt die dokter. dus ik was vanmorgen nog echt aan het twijfelen.

Trouwens ik het positief getest met testen van de Jumbo supermarkt, die van de kruidvat die vertrouwde ik voor geen meter, daar had ik vorige week ook al 2 streepjes bij, maar elke keer de volgende dag een negatieve, nu denk ik van wat als ik die van de jumbo nou eerder had gebruikt, dan was het misschien wel eerder duidelijker geweest:D:D

10. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hoi super leuk om te lezen hoor snap dat allemaal nog onwerkelijk is en lukt ik vanmorgen nog test gedaan maar negatief helaas
    Wacht nu morgen maar af
    Dokter zij dat ook kon zijn dat ik vorige week me ei heb gehad

11. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Pfffff urine negatief bloed ook niets advies afwachten snik snik

12. knutselmiep

Och meid ontzettend balen en jammer, en heb je niets voor niets al die tijd in de stress gezeten:( en wat gaan ze nu doen dan? wand ik lees advies afwachten dus ik neem aan dat ze nu verder gaan kijken of je onderzoeken of iets dergelijks?

Wens je veel sterkte, en hoop dat je niet vaker zolang hoeft te wachten tot je nieuws krijgt, wand dat sloopt je natuurlijk ;)

13. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Bloed niets uitgekomen en urine negatief dis moest maar afwachten nu pfff ben al 2 weken zo misselijk mja helaas:(

14. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Geen idee wat ze verder gaan doen denk dat ie bedoel dat ongi wordt

15. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Ondertussen 3 weken overtijd pff

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Leef met je mee. Ik ben ook 3 weken overtijd. :(

Dokter zei bij mij hetzelfde. Maar moet wel bellen van de week.
    Maar er veranderen ook dingen hier. Meer witte afscheiding. En had denk ik ook gisteren cervuxslijm.

Heb jij dat ook???

17. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    jeetje, wat sneu :( ik leef met je mee meid!

18. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hee lizzie
    Wat is cervux slijm :$ ?
    Heb wel af toe steken in ne zij
    Soms pijne borsten
    Al 2 weken misselijk