Het zit dus zo. Mijn stiefvader wilde morgen onze auto lenen om mee naar arnem te rijden, MAAR ik moet mijn zoon naar het kdv brengen en ik wilde graag weg 's morgens dus ik was lichtelijk geirriteerd. Ze hebben zelf een auto en hij had ook gewoon mijn moeder naar het werk kunnen brengen en dan zelf hun eigen auto kunnen pakken, maar dat doet hij dan niet omdat het teveel moeite is. Ik stuurde dus mijn man (dacht ik) een sms met daar in de tekst: tja dan moet het maar, maar ik vind het zwaar irritant, nu kan ik mijn afspraken af gaan bellen omdat meneer in een luxe auto wil rijden. ahum, die is dus naar mijn stief gestuurd.... :x:x WAT MOET IK NU?????
hihihi zou ook mij kunnen overkomen hiihhi maar goed, zou gewoon eerlijk zeggen dat je geen probleem heb als hij de auto leent, maar wel wanneer het jou uitkomt. En soms is dat gewoon niet. tja iets anders kan je er nu ook niet meer van maken hahaha oeps. hoop dat ze de humor er van zien.
Mijn ouders kennende, gaan ze de humor er niet van inzien. O wat voel ik me nu kut. Ik had net zo'n zin in mijn broodjes die ik in de oven had gelegd, maar die kan ik nu ook weg pleuren. GRRRR ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
weet ie ook gelijk wat jij er van vind. maar ik zou er ff een sms achter aan sturen sorry verkeerd gestuurd. en je kan er ook nog bijzetten dat je het dus vervelend vind dat hij zo makkelijk doet over het lenen doet.
mijn man heeft het super druk, maar ja hij zei dat ik dan ook eens moet afwachten en niet zo opgefokt moet reageren in zo'n smsje. Maar ja, zwanger hé Maar hij zei: tja denk niet dat ze het leuk gaan vinden.
Aaah dat meeeen je niet!!! Ik zou even bellen en zeggen dat je iet wat chagerijnig was. Maar wel even uitleggen....
@Sakinah, ik wacht nog even af. mijn ouders zijn niet super handig met telefoons dus ik weet niet zeker of hij het leest of dat hij er nog op terugkomt. Ik wacht dus even af. OOOH ik kan wel janken
Tja....... Maar even een vraagje als je zelf je eigen auto wil gebruiken dan moet dat toch zoiezo kunnen. Zeker als ze zelf een auto hebben. Hier word de auto alleen uitgeleend als er een spoed geval is. Groetjes kim
Idd iedereen heeft wel eens zn dag niet En gooi het idd op je prikkelbaarheid ivm zwangerschap Nu kan je het nog gebruiken Ben eik wel benieuwd naar zn reactie Hopelijk valt het mee! Succes!
Oeps foutje!! Nou ja eerst afwachten en hopen dat hij niet weet hoe hij een sms moet lezen (net zoals mijn vader, mijn s-vader weet niet eens hoe een mobiel eruitziet ) En anders je excuses aanbieden voor dat smsje en daarbij zeggen hoe je er werkelijk over denkt.
Kan gebeuren hoor! Meid, ga je nou niet helemaal gek zitten maken en allerlei nachtmerrie-scenario's bedenken, want daar heb je helemaal niks aan!
Dat is wel balen zeg inderdaad, maar aan de andere kant misschien gaat er wel een lichtje bij hem branden en geeft hij jou wel gelijk. En anders zeg je maar ik heb m,n dag niet zo vandaag.