Welk merk heeft de beste shapewear? Ik ben helemaal niet bekend met shapewear maar ik zie het zoveel vrouwen om mij heen dragen.. En die hebben dan prachtige figuren in een strakke jurk... Dus ik wil het ook eens proberen 🙂
Geen idee van merken, maar volgens mijn moeder moet je minstens voor een complete body gaan, om randjes te voorkomen
Ik heb een topje van de terstal die ik erg fijn vind. Zo'n body lijkt me erg onhandig als je naar de wc moet.
Deze betaalbare body's houden bij een gezond gewicht, een wat slapper buikje of meer zichtbare bh-randjes prima onder controle en laten het lichaam net wat gladder aflopen onder strakke jurkjes. Dat oogt bij mij echt mooier met een post enorme-tweeling-buik. De huid is daar slap, en daar zie je met een body niets van. En bij afzakkende panty's kun je de body ook dragen boven ondergoed en panty. Dan zakt er niets meer af . Light shaping stringbody | Zwart | Dames | H&M NL Light shaping body | Zwart | Dames | H&M NL ps. Vandaag nog 20% korting
Oh, de drukknopjes in het kruis bij het naar de wc gaan werken prima. Maar het is natuurlijk wel een extra handeling. Het kost mij nauwelijks tijd.
Aaawh lief van jou! ❤️ Maar ik mag voor het mooie strakke effect nog wel even een paar maanden trainen haha😅