Hoi hoi. Ik heb vandaag op 11 dpo mezelf niet in kunnen houden en getest met een kruitvat 2v5. Heb ochtendurine gebruikt. Dit is toch gewoon een positieve test? Durf nog niet zo goed blij te zijn, kan nog vanalles gebeuren natuurlijk....
Bedankt voor jullie reacties!! Wat is gebruikelijk, gewoon vanaf nu elke ochtend een testje doen? En wanneer stop je dan met testen? Tja, zoals je misschien al doorhebt is dit mijn eerste zwangerschap...
Ik zie m ook! Alvast voorzichtig gefeliciteerd 😊 je kan het beste om de dag testen. Dan zie je beter verschil met oplopen. (Zeg ik, die begin van deze week elke dag testte 😜 Succes!
Iedereen bedankt voor het reageren! Heel fijn om het er op deze manier toch al over te kunnen hebben! Vind het best lastig om het niet tegen iedereen te vertellen. @mierelier: jij ook gefeliciteerd!!! Zag in je onderschrift dat jij ook zwanger bent! Ga proberen niet elke dag te testen haha
@Groet83, dank je wel!! En is ook best lastig om je mond te houden ja En ook om niet steeds te blijven testen haha. Vanmorgen heb ik voor t laatst getest en bloedtest gehad.. dus ik hou het hier bij tot aan de 1e echo
Gefeliciteerd! Duidelijk een positieve test! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 3x getest met kv 2v5 zodat ik het streepje zag oplopen, en tenslotte voor extra bevestiging (en gewoon omdat het leuk was ) een digitale clearblue test met weekindicatie
Vanochtend weer getest en het streepje is echt al wel duidelijker! Fijn om die bevestiging te zien zo! @mierelier: spannend, de eerste echo al in zicht! Hoe voel je je verder? Al klachten? @cupcake85. Bedankt! Heb nu nog twee kruitvat testjes liggen dus die maak ik maar op denk ik en dan gewoon afwachten....pfff hihi. Wanneer moet ik gaan bellen met een verloskundige? Ik was best vroeg met testen en heb een redelijk korte cyclus(26 dagen) dus ben nu pas 3 weken en 4 dagen zwanger. Moet ik nog wachten?
Het verschilt per verloskundigepraktijk. Hier doen ze standaard een vroege echo met 8 weken.. Hij loopt mooi op. Je kunt al bellen of een weekje wachten. Net wat je fijn vindt.