misschien een idee om ovulatietesten te gebruiken of te temperaturen? klinkt me erg stressig dit was ook vaak regelmatig en dan opeens een cyclus van 45, maar heb me daar nooit een dag druk bij gemaakt. gewoon voor je eigen controle is dat misschien wel handig? dan weet je zeker of je al overtijd bent of niet (en wanneer je natuurlijk kan testen) succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid en een dikke 2e streep op je test!
Je bent nogal stellig, maar als het HCG niveau nooit hoog genoeg is geworden om de thuistest te triggeren. Dan kán er wel iets geweest zijn, maar weer afgestoten zijn. Dus ja, daar kan je wel van spreken zonder ooit een posi test gehad te hebben. Daarbij bouwt het bij de één heel snel op die al met 10dpo positief test en bij de ander gaat het heel sloom en die test pas veel later positief. Dat laatste maakt het heel onzeker, terwijl de snelle tester al happy is
Bewust gestopt met ovu testen, ik merkte dat ik er erg veel stress van krijg om deze te doen. Heb dus één keer met ovu testen ook gezien dat de eisprong er was wanneer ik het voelde. Daarbij maakt het mij niet uit of ik nu zwanger ben of over een half jaar heb alleen een vreselijke hekel aan niet weten wát er aan de hand is haha, dan komt mijn ongeduld boven water. Zou net zo happy zijn als ik spontaan ongesteld word, dan is er iig duidelijkheid Thnx, ik hoop ook gauw duidelijkheid.
is begrijpelijk, maar laat het los, je kan nu eenmaal niet altijd controle hebben. soms moet je toch echt wat geduld hebben *zegt een extreme control freak hihi
Fijn dat de huisarts je tegemoet wil komen met een bloedtesten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Hele dikke knuffel met wachten
Bedankt dames hihi Ik ben inderdaad ook een mega controlfreak Na mijn verhaal deed mijn huisarts gelukkig heel gemakkelijk over de bloedtest komt denk ik ook wel omdat het vrijdag dan ong 9 dagen na mijn verwachte nod is.
Nee, dat kan je niet. Als ik al dit soort fratsen moest afdoen als 'iets wat er geweest was' hadden er wel meer sterretjes in mijn handtekening gestaan. Ik vermoed dat je gewoon een keer een latere eisprong hebt gehad, dat kan. Hoe regelmatig je ook bent, je lichaam is geen robot dus soms gebeurd er iets waarvan je niet goed wat het nu is. Ik ben benieuwd naar je hcg waardes, krijg je de uitslag direct?
Mee eens ik snap dat het voor iedereen verschillend is maar je kan niet van iets spreken als je het niet zeker weet dat er ook echt iets is geweest
Hoi ik begrijp niet helemaal waarom je op hcg word geprikt als je testen omo wit blijven... Ik heb normaal een cyclus van standaard 33 dagen.. En nu nogsteeds niet ongesteld en zit ondertussen op dag 43. 10 dagen te laat. Negatieve zwangerschapstesten dus ik ga er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben... daar mag ik toch wel van uit gaan als mijn testen wit blijven? Of komt het vaker voor dat vrouwen alsnog zwanger zijn. Kan het me niet voorstellen.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar vermoed eigenlijk dat je een cyclus hebt overgeslagen. Na onze 2e heb ik dat ook plotseling een x gehad. Zoals anderen ook al aanhaalden; zelfs met de meest regelmatige cyclus kan dit voorkomen. (Vroeg misgaan lijkt me niet van toepassing, want dat had je volgens mij een bloeding moeten hebben gehad of alsnog een positieve test zolang het nog niet afgestoten is...) Maar hoop echt voor je dat je gauw duidelijkheid hebt en natuurlijk dat je snel zwanger bent!
Ik zou nog even weer vertellen wat er gebeurde Door prive gedoe lukt het niet om naar de huisarts te gaan vorige week vrijdag en uiteindelijk werd ik zondag ineens toch nog ongesteld! Eigenlijk ben ik erg blij kwam nog wat minder goed uit als ik al zwanger zou zijn en nu had ik in ieder geval weer duidelijkheid Dus gewoon weer mee voor de volgende ronde