Ik heb de wagen aangeschaft, maar ik heb nu een andere op het oog. De kinderwagen is van het bekende merk Peg perego. De wagen zit nog in het plastic,ik heb hem wel uit de doos gehaald,omdat ik geen ruimte had voor die doos. Dus u krijgt hem in principe zo geleverd, zoals u hem uit de winkel zal krijgen,aleen dan uit de doos,maar nog wel verpakt. Weg is weg! Wat krijgt u geleverd bij de wagen? - Een reiswieg (inclusief verdikte binnenhoes"dat dient als matrasje" - Het zitgedeelte - Onderstel - Een grote verstelbare kap, die zowel op de reiswieg als op het zitgedeelte kan. Deze is te gebruiken in 3 standen. - Adapters voor een eventuele maxi cosi (maxi cosi zit er niet bij) - Een pomp voor de wielen - Regenhoes - Een boodschappenmand die is bevestigd op het onderstel. - Een fles/beker houder die u kunt bevestigen op de kinderwagen. Verdere uitleg: Wat mij aansprak in deze wagen is dat u de reiswieg en het zitgedeelte 2 kanten op kunt zetten. Dus u kunt uw kindje zowel naar voren als naar u laten kijken. De wagen is erg compact in te klappen, en de wielen zijn daarvoor erg makkelijk te verwijderen. Ook is het handvat, te verstellen in verschillende hoogtes. U kunt op foto 3 zien oa hoe de kap er van binnen uitziet. Ik heb geen foto's van de orginele wagen kunnen maken omdat hij nog in de verpakking zit. Dus heb ik foto's geplaatst van het internet. U kunt oa op youtube een filmpje bekijken, hoe de wagen in en uitgeklapt dient te worden. En wat andere handige weetjes: typ in bij youtube: peg perego skate, en klik vervolgens op het 2e filmpje Mocht u meer informatie willen, neem dan gerust contact op via de email! Ik zal deze mail zsm beantwoorden. Ik zal vanaf eind juni weer in Nederland zijn. U kunt biedingen uitbrengen vanaf 450 euro