Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik was benieuwd waar bij jullie de bevalling begon. Waar was je toen je merkte dat je weeen had? Bij mij begonnen de eerste weeen beide keren thuis. Scheelt natuurlijk wel dat die 's avonds begonnen. Ik moet er niet aan denken dat ik ergens op de koffie ben of in de supermarkt sta als ik merk dat de bevalling begint... Helemaal omdat ik twee keer snel ben bevallen. Groetjes, Nelly
beide keren met 36 weken midden in de nacht in bed de vliezen gebroken,en lichte weeen dus vanwege vroeggeboorte naar het ziekenhuis,weeen kwamen niet goed op gang dus infuus met weeopwekkers
In het ziekenhuis ... lag aan de weeënopwekkers Ik liep de dag daarvoor al wel met gebroken vliezen van een van de twee jongens! Ik had alleen nog niks in de gaten (dacht dat het gewoon te veel afscheiding was & ik was pas 34,5 weken zwanger) !
in de achtertuin we stonden ff met de buren te kletsen... ik dacht eerst dat me eten niet goed gevallen was, maar toen werden de krampen heftiger en kwamen ze toch wel vaker achter elkaar. toen ben ik maar naar binnen gegaan hihi
Ik zat thuis op de bank te lachen om een grap van m'n man toen mijn vliezen braken. En dat was een behoorlijke plas haha! Ik liep de dagen daarvoor steeds te winkelen met een maandverbandje voor het geval ze zouden breken maar dat had niet gewerkt, hahaha . Een uuf of 2 later begonnen mn weeen, ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan.
Eerste keer: 's avonds op de bank, toen begonnen de weeën. Tweede keer: 's middags op de bank, braken m'n vliezen. De weeën begonnen toen 1,5 uur later, toen ik stond te koken.
Bij de eerste zat ik op bed, moest lachen om te hond die gek deed...Toen braken mijn vliezen. bij de 2e midden in de nacht ik schrok wakker doordat ik een knap voelde en het bleek dus ook dat mijn vliezen gebroken waren bij de 3e moest ik worden ingeleid, dus hebben ze mijn vliezen gebroken (ik heb geen weeen opwekkers gehad)
Ik werd 's ochtends op 8.30 wakker omdat ik naar de wc moest, nou die heb ik niet gehaald hahaha een heel spoor van de slaapkamer naar de badkamer was het gevolg. Aangezien het om een tweeling ging heb ik direct (op de wc) het ziekenhuis gebeld, toen ik daar om 9.30 aankwam (want ik had absoluut geen haast, was heeel erg relaxt eigenlijk) kreeg ik krampjes die langzaam erger werden. Om 15.59 en 16.00 zijn mijn jongens geboren via een spoedkeizersnede omdat van 1 van mn mannen de hartslag tijdens de weeën steeds wegviel
snachts in bed begonnen de weeen bij de 1e... en nu wachten we even af maar ik ga niet zo veel meer weg -ik ben érg vermoeid- dus het zal vast thuis zijn
1e: Thuis, vruchtwater brak toen ik net in bed wilde stappen snachts. 2e: In het zh, lag er al weken... 3e: Is een geplande keizersnede geworden.
het hele weekend ziek geweest (hoofdpijn, misselijk en braken) maandag nacht om 1 uur alles voorbij. Om 3 uur moest ik naar de wc, daarna lekker het bed in gegaan. Om 7 uur was ik aan het balen dat ik zo een pijn in de rug had en het geen 4 weken meer volhield zo... Ik was gewoon aan het bevallen! dus 's nachts begonnen om 3 uur (dat ik weet kan ook eerder zijn geweest) en om 9.35 geboren...is 4 weken te vroeg gekomen
Thuis toen ik om 00:13 uit bed stapte om te gaan plassen, een paar passen later op de gang naar de badkamer braken mijn vliezen. En een uur later had ik al w-en.
1e thuis op de bank, mijn vliezen braken. 2e ook thuis, tijdens de koffie kreeg ik ineens weeën meteen om de 5 minuten.
bij de eerste begon het zaterdags avond ik dacht dat het oefen weeen waren maar het bleefaanhouden zondags wou ik een kerstboom dus die hebben we gehaald toen wou ik nog wat andere kerstversiering maar dat heb ik terug gezet en omdat we in de woonplaats van me ouders waren daar een bakje koffie gehaald een mee gegeten toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan want het waren dit keer geen oefen weeen we hebben nog wel netjes de kerstboom opgezet .. achteraf had ik daar nog wel 24 uur voor want ze kwam pas de volgende dag om 16:50 bij de tweede in de winkels.. ik had koopdrang haha wou plantjes en printpapier .. daarna wou ik patat eten en toen kwamen ze al om de 5 minuten ging sneller dan ik had gedacht dus stond met om de 5 minuten weeen in de snackbar dat was rond half 6 en hij is pas om 00.10 geboren
Ik werd om 6 uur wakker met buikpijn. Maar dat was niks nieuws want dat had ik al de hele zwangerschap. Toen de pijn steeds weg ging en na een paar minuten weer terug kwam bedacht ik dat het wel is weeen konden zijn en heb ik de verloskundige gebeld (ik was pas 36 weken). Ik was dus gewoon lekker thuis.
S'avonds om 9 uur begonnen de weeën we waren net een filmpje aan het kijken op bed. 00:00 uur hebben ze mijn vliezen gebroken. Om 00:34 uur is Julia geboren.