Heeeelp! Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken maar weet niet welke ik moet kiezen! Qua grootte zeg ik de 5s omdat ik kleine handen heb maar qua specs is de S5 weer beter. Wie kan me wat vertellen over de toestellen? Heb overigens altijd iPhone 4s gehad maar nu sinds een jaar de S4.
Ik hoor heel veel slechte ervaringen over de iphone 5, meerdere vriendinnen hebben hem al de deur uitgedaan, constant problemen.
Mijn man zweert ook bij zijn iPhone 5s en ik bij de iPhone 4s. Ik zou niet meer kunnen wennen aan iets anders.
Ik zweer ook bij mn iphone 5s. Geen enkel probleem mee gehad tot nu toe. Ik heb ook kleine handen dus al die telefoons met grote schermen zijn niets voor mij. Moet em wel met een hand kunnen bedienen als het moet n
Ik kan niet meer zonder mijn iphone 5S! Super ding, niet zo zwaar als de 4, snel en wat dunner. Mooie camera en veel mogelijkheden! Ik vind sowieso apple veel simpeler in gebruik.
I love i phone!! Ik heb de 5c roze... Ben er erg gelukkig mee. Ik heb van Samsung de tablet, maar ga ook daarmee over op de i pad. Voor mij geen Samsung meer. (Hoewel de foto's vansamsung mooier zijn, maar dat is het enige pluspuntje voor mij)
Misschien een tipje; bij de phonehouse heb je nu een abonnement met de i phone 5c met 500 mb en 150 belminuten voor 29 eu! Geen aansluitkosten of extra kosten voor je telefoon. Ik ben goedkoper gegaan in abonnement met meer minuten!
Waarom ben je overgestapt naar de S4? En hoe bevalt de S4? Als de redenen waarom je over bent gestapt nog gelden en de s4 bevalt goed, dan zou ik ik voor de s5 gaan. Volgens mij is de s5 niet heel veel groter dan de s4 oid.
Als je alleen naar de specificaties gaat kijken, is de Samsung beter. Maar het is inderdaad maar net wat je zelf prettiger vind en met je telefoon wilt doen Apple iPhone 5s vs. Samsung Galaxy S5 - GSMArena.com
De iphone 5s is echt super. Heb hem al 7 maanden, maar nog geen enkel probleem mee gehad. Heerlijk toestel
Hier de galaxy note, en ik wil echt nooit meer een iphone! Verschrikkelijke ondingen terwijl apple toch wel van het praktische is. Zou dus voor de s5 gaan. Is een erg mooi toestel, gisteren in m'n handen gehad, en zelfs voor kleine handen is hij zeer handzaam!