Hey daar, mijn collega...ik heb je gezocht maar kan je niet vinden!!! Toch jammer!! Je weet zelf wel of ik het over jou heb he?! We hebben het vanochtend nog over dit forum gehad bij AW ruimte... Ik kan je gewoon niet vinden hahahaha...heel irri! Maar goed als je geheim wilt blijven is dat ook goed hoor, kan me voorstellen! Liefs je collegaatje die weg gaat....
Misschien even bij de december2009 of januari 2010 mama's een berichtje plaatsen. Als ze nu ongeveer 14 weken zwanger is, is ze in een van die maanden uitgerekend.
Hi hi hi hi, ik had verwacht dat je me wel zo zou vinden, ik was dus moeilijker op te sporen dan je dacht! Ik heb me dus ook niet ingeschreven mijn mijn "echte" naam, ik was nog niet eens zwanger toen ik mee ging kletsen hier. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een hele korte poging heb gedaan om jou te vinden maar na 10 min. al opgegeven! Nu weet je me hier ook te vinden! Zie je vast snel weer op het werk!
Pfffffffff hoe had ik je nou kunnen vinden op die naam? Hahahahaha... Nou wel gezellig hoor, kunnen we hier ook samen buurten! Ik hoorde dat je gister een leuke dienst hebt gehad?!?!?!?!?!?!?! Liefs je Collega!