hoi meiden wij willen graag een box aanschaffen voor mijn moeder strax als de kleine meid er is. alleen er is 1 probleem ze heeft weinig ruimte. bestaan er ruimte sparende boxen?
Je zou ook een campingbedje als box kunnen gebruiken bij je moeder. En weer inklappen als jouw kindje niet bij haar is.
Mijn vriendin had een tweelingbox voor haar kinderen, deze bevestig je aan de muur en bestaat uit hekjes net zo hoog als die van een box. Gebruik je hem niet klik je hem tegen de muur aan of haalt hem van de muur,af. Misschien dat zoiets een optie is?
je kunt een inklapbare kopen, die kun je dan wegzetten als het kindje er niet is, is wel een klein klusje maar je hoeft de onderdelen niet uit elkaar te halen het is een inklapsysteem
Mijn schoonouders hadden een box die je net zoals een campingbedje in elkaar kunt klappen. Was ideaal!
Ze hebben bij de babydump ook een heel handige opklapbare box, met wieltjes eronder. Hij is niet zo hoog, echt een ideaal ding. Mijn moeder heeft m gekocht voor de kleinkinderen. Staat snel en is heel snel weer opgeruimd.
Wij zetten een campingbedje bij mn schoonouders neer, omdat mn zoon dan op de basisschool zit bij hun in de straat en dan kunnen we daar eten tussen de middag.. Onze 2de kan dan in het campingbedje. Als we weg gaan klap ik hem weer in.
Baby-Dump o.a. inklapbare box, opvouwbare box | Baby-Dump Wij hadden deze bij mijn ouders staan. Die passen 1x per week op. Box was snel in-en uit te klappen.
Wij hebben ook een kleine woonkamer en hebben een kleine box van bopita. deze is een stukje kleiner dan normale boxen.